ترامپ

وکیل ترامپ «تمشک طلایی» گرفت

به گزارش ردکارپت فیلم: «رودی جولیانی» وکیل شخصی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، برای بازی در فیلم «بورات ۲» تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت.

تمشک طلایی عنوان جوایزی است که هر ساله روز قبل از برگزاری مراسم اسکار، به بدترین‌های هالیوود در آن سال اهدا می‌شود. امسال رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی دونالد ترامپ، برای حضور کوتاهی که در فیلم بورات ۲ داشت، تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

بازی در مستندنمای بورات ۲ وجهه جولیانی را بیش از پیش نزد مردم آمریکا و جهان خراب کرد. وی در جریان مصاحبه ساختگی با دختر جوان بورات که نقش یک خبرنگار تلویزیونی را بازی می‌کند، دست به یک حرکت ناشایست و زننده می‌زند آن هم از جنس تعرض و آزار جنسی. این وکیل و سیاستمدار ۷۶ ساله بعدها در دفاع از خود مدعی شد: قبل، بعد یا هنگام مصاحبه رفتار نامناسبی نداشتم. اگر ساشا بارون کوهن (کارگردان اثر) می‌خواهد جور دیگری وانمود کند یک دروغگوی تمام عیار است.

مایک لیندل ۵۹ ساله دیگر حامی دوآتیشه ترامپ نیز از جوایز تمشک طلایی امسال بی‌نصیب نماند.مستند اثبات مطلق از او که مدعی تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکاست، تمشک طلایی بدترین فیلم سال را از آن خود کرد و خود لیندل هم برای حضور در این مستند تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد را گرفت.

فیلم جنجالی موزیک از سیا فرلر خواننده و ترانه‌سرای مشهور استرالیایی با دریافت ۳ جایزه دیگر برنده بزرگ جوایز تمشک‌ طلایی امسال بود.

سیا در یک سال گذشته برای این فیلم و تصویری که از بیماری اوتیسم ارائه داده بود هدف انتقادات گسترده قرار گرفت. در موزیک، مدی زیگلر هنرپیشه آمریکایی که هیچ اختلال رشدی یا عصبی ندارد، نقش یک نوجوان مبتلا به اوتیسم را بازی می‌کند و این نقش‌آفرینی بیگانه و غیرملموس باعث شده منتقدان آن را به یک کاریکاتور غیرواقعی از رفتار اوتیستیک تشبیه کنند. به علاوه در برخی سکانس‌ها شخصیت اصلی داستان که مبتلا به اوتیسم است با کنترل فیزیکی روبه‌رو می‌شود که به هیچ وجه مورد تایید متخصصان نیست و همین امر به خشم منتقدان دامن زده است. سیا پیش‌تر قبل از ترک توییتر و پاک کردن حساب کاربری خود، درباره این صحنه‌ها عذرخواهی کرده بود. البته صحنه‌های مربوطه در نسخه نهایی فیلم حذف شدند اما در فرمتی از فیلم که در سایت آمازون قرار داده شده است، هنوز می‌توان این صحنه‌ها را به طور کامل دید.

موزیک تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش اول زن، بدترین بازیگر نقش مکمل زن و بدترین کارگردانی را گرفت. جالب اینجاست است که همین فیلم برای دو جایزه گلدن گلوب نامزد شده است!

جایزه تمشک طلایی از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله برای معرفی بدترین ساخته‌های سینمایی آن سال برگزار می‌شود. دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در سی و نهمین دوره این جوایز برای بازی در مستندهای فارنهایت ۱۱/۹ به کارگردانی مایکل مور و مرگ یک ملت ساخته‌ی دینش دسوزا نامزد دریافت جایزه بدترین زوج سینمایی یا گروه بازیگری شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند