پات

کرونا اجازه اجرای «پات» را گرفت

به گزارش ردکارپت فیلم: اصغر خلیلی از نامشخص بودن اجرای عمومی «پات» خبر داد و عنوان کرد همه برنامه‌ریزی‌ها بستگی به عادی شدن شرایط و فروکش کردن بیماری کرونا دارد.

اصغر خلیلی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای عمومی نمایش «پات» که در بخش مهمان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز حضور داشت گفت: تکلیف اجرای نمایش هنوز مشخص نیست و فعلاً منتظر بهبود شرایط کرونا هستیم تا با نرمال شدن وضعیت بتوانیم برای اجرای عمومی نمایش برنامه‌ریزی کرده و پیگیری‌هایمان را از سر بگیریم.

وی درباره پیش بینی زمان اجرای نمایش توضیح داد: برنامه‌ریزی‌هایمان برای اجرای نمایش در همین اردیبهشت و خرداد بود که متاسفانه کرونا اجازه اجرا را از ما گرفت. در حال حاضر همه برنامه‌ها و پیش بینی‌ها خیلی مبهم است و باید منتظر فروکش کردن بیماری باشیم و بعد از آن اقدام به برنامه‌ریزی برای اجرا کنیم.

کارگردان «اولیور توییست» در پایان یادآور شد: نمایش برای اجرای عمومی تغییری نسبت به اجرای جشنواره نخواهد داشت. مدت زمان این اثر نمایشی نزدیک به ۶۰ دقیقه است و ۶ بازیگر دارد. بهزاد محسنی، لیلا حقانی، مریم نثاری، رضوان عباسی، ملیکا اسلافی، سید زهرا حسینی بازیگران «پات» هستند.

نمایش «پات» تاویل و بازآفرینی از داستان «سیاوش» شاهنامه فردوسی در دنیای امروز است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند