جولی اندروز

تاریخ تجلیل از جولی اندروز تعیین شد

به گزارش ردکارپت فیلم: موسسه فیلم آمریکا تاریخ تجلیل از جولی اندروز را که به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاده بود اعلام کرد.

جشن سالانه اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری انستیتو فیلم آمریکا اواخر امسال به افتخار جولی اندروز برگزار می‌شود.

این جشن یک سال و نیم دیرتر از آنچه باید انجام می‌شد انجام می‌شود زیرا ابتدا قرار بود آوریل ۲۰۲۰ این مراسم برپا شود، اما پاندمی کرونا این رویداد را به تعویق انداخت و اکنون اعلام شده مراسم ۲۰۲۱ در ۱۱ نوامبر در دالبی تیاتر هالیوود برگزار خواهد شد.

به گفته باب گازال رییس و مدیر عامل انستیتو فیلم آمریکا جولی اندروز روحیه جهانیان را در نسل‌های مختلف بالا برده است و اکنون بیش از هر زمان دیگر این انستیتو مشتاق است تا همه زمینیان را گرد آورد تا از آنچه این بازیگر به همه بخشیده، قدردانی کند.

امسال چهل و هشتمین دوره این جشن سالانه برگزار می‌شود و در این مراسم از بازیگری که هفت دهه کارهای درخشان سینمایی در کارنامه دارد، تجلیل می‌شود. «مری پاپینز»، «اشک‌ها و لبخندها»، «بانوی زیبای من» و نیز فیلم‌های معاصری چون «خاطرات پرنسس»، «شرک» و «الوییس در پلازا» از جمله دستاوردهای هنری این بازیگر است.

هر چند هنوز اعلام نشده چه افرادی در این رویداد حضور خواهند داشت اما انستیتو فیلم آمریکا معمولاً از شماری از چهره‌های درجه یک دعوت می‌کند تا در جشن تجلیل یک بازیگر حضور به هم رسانند. سال ۲۰۱۹، جولیا رابرتز، چادویک بوزمن و جیمی فاکس درباره جادوی دنزل واشینگتن صحبت کرده بودند و یک سال پیش از آن مریل استریپ، مورگان فریمن، ال پاچینو و ریس ویتراسپون درباره قدرت دایان کیتون به سخنرانی پرداختند.

جورج کلونی، جان ویلیامز و مورگان فریمن از دیگر چهره‌هایی هستند که با اهدای این جایزه از هنر آنها قدردانی شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند