سریال

زندگی شهید شهریاری از هفته آینده در تلویزیون

به گزارش ردکارپت فیلم: با اتمام مراحل تولید سریال ” صبح آخرین روز” که روایتی از زندگی دانشمند هسته ای شهید دکتر مجید شهریاری است، پخش این مجموعه هفته آینده از شبکه ۲ سیما آغاز می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری این استان با اعلام این خبر، گفت: ساخت این سریال از شهریور سال گذشته آغاز شد و طی ۲۱۸ روز کاری تولید آن به پایان رسید.

محسن لطیفی افزود: تصویر برداری سریال ” صبح آخرین روز” در ۴۵۰ لوکیش داخلی و خارجی و با نقش آفرینی ۴۰۰ بازیگر اصلی و سه هزار هنرور انجام شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه ” صبح آخرین روز” نخستین سریال فاخر تولید شده در استان است، گفت: این سریال قرار است از هفته آینده در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای از شبکه ۲ سیما پخش شود.

در پایان جلسه شورای اداری از پوستر سریال «صبح آخرین روز»، رونمایی شد.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

شهید شهریاری در زمانی که کشورهای صاحب فناوری هسته ای پزشکی ایران را از نظر صفحات سوخت هسته ای که در تولید رادیوداروها کاربرد دارد، تحریم کرده بودند، توانست با همکاری دیگر دانشمندان هسته‌ای کشورمان صفحات سوخت با غنای ۲۰ درصد را در کشور بومی سازی کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند