مزون‌کار

فیلمبرداری «مزون‌کار» به پایان رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: منوچهر هادی، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود از اتمام فیلمبرداری فیلم کوتاه «مزون‌کار» خیر داد.

منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“فیلمبرداری «مزون کار» در تهران به پایان رسید؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «مزون کار» به تهیه‌کنندگی منوچهر هادی و کارگردانی سجاد قراگزلو در تهران به اتمام رسید. در حال حاضر و با پایان فیلمبرداری، دومین فیلم قراگزلو این روزها توسط محمدابراهیم هادی وارد مرحله مونتاژ شده است.

سجاد قراگزلو با بازی در فیلم سینمایی «قرنطینه» منوچهر هادی به سینما راه پیدا کرد و پس از آن نیز در پروژه‌های مختلف به عنوان بازیگر، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان حضور یافت. اسامی کامل بازیگران اصلی «مزون کار» با ورود این فیلم به جشنواره‌های جهانی منتشر خواهد شد. این فیلم کوتاه به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر، فیلمبرداری آرش صادقی و با طراحی گریمی متفاوت از امید گلزاده برای حضور در فستیوال‌های خارجی آماده نمایش می‌شود. ”

دیگر عوامل پشت صحنه این پروژه کوتاه عبارتند از: مدیر تولید: بنیامین هادی، صدابردار: امید قربانی، طراح صحنه: عطیه پیرعلی، طراح لباس: حنا قراگزلو، برنامه‌ریز: ژاله مروتی، فیلمبردار پشت صحنه: پرهام جورج، دستیار کارگردان: مبینا هادی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: یاسمن تبریزی، جانشین تهیه: فواد مهربان‌زاده، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، جلوه‌های ویژه میدانی: عظیم محمدی، عکاس: صالح بخارایی، کارگردان پشت صحنه و ساخت تیزر: مهدی کریمی و مدیر تدارکات: افشین حیدری.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند