کرونا

آخرین خبر از وضعیت سلامتی اسدالله یکتا

به گزارش ردکارپت فیلم: وضعیت جسمانی اسدالله یکتا که به کرونا مبتلا شده و تا قبل از بستری در بیمارستان وخیم بود، الان رو به بهبودی است.

حامی جهانی مجری طرح سینما و کمک حال اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری است در گفتگو با ما درباره وضعیت سلامت این بازیگر توضیح داد: آقای یکتا قبل از بستری در بیمارستان با مشکل اکسیژن پایین خون مواجه بود ولی با تزریقاتی که انجام شد، اکسیژن بالا آمده و رو به بهبودی است.

او ادامه داد: طبق گفته‌های پزشک مسئول، به علت بیماری دیابت و بالا بودن آنزیم‌های قلب‌، احتمال تغییرات ناگهانی برای او وجود دارد و بهتر است در بیمارستان تحت نظر باشد اما با توجه به اینکه دیشب در کنار او بودم، هوشیار است و کاملا آگاهانه صحبت می‌کند.

مجری طرح سینما درباره چگونگی پرداخت هزینه‌های بیمارستان، گفت: آقای یکتا مشمول بیمه تامین اجتماعی است و با اینکه بیمه هزینه‌ها را کم‌تر کرده‌است اما به هر حال هزینه هایی دارد که پرداخت شده است.

محل زندگی‌اش او را به کرونا مبتلا کرد

جهانی با اشاره به اینکه بستری در بیمارستان در بهبودی حال یکتا موثر بود، عنوان کرد: لحظه‌ای که متوجه ابتلای ایشان به کرونا شدیم، ویروس ۳۰ درصد از ریه‌اش را درگیر کرده‌بود و زمانی که در بیمارستان بستری شد، ویروس ۱۰ درصد افزایش یافته بود اما با توجه به اینکه در زمان مناسب بستری شد خدا را شکر الان در هوشیاری کامل به سر می‌برد.

او با اشاره به وضعیت رسیدگی پرسنل بیمارستان، اذعان کرد: استاد در یک اتاق خصوصی بستری است و از شرایط برخورد پرسنل بیمارستان راضی هستیم؛ رسیدگی‌ها به موقع بوده و پروتکل‌های بهداشتی هم به طور کامل رعایت می‌شود.

جهانی در پایان درباره این بازیگر سینما چگونه به ویروس مبتلا شد، خاطرنشان کرد: محل زندگی‌ آقای یکتا منطقه‌ای پر رفت و آمد و شلوغ است و احتمال می‌دهیم در خریدها و کارهای روزمره به ویروس مبتلا شده‌است. همچنین متاسفانه همسر ایشان هم مشکوک به کرونا است و جواب آزمایش‌شان امروز مشخص می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند