حس شوخ طبعی

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود دیگران را شوکه کردند!

به گزارش ردکارپت فیلم: شاید فکر کنید افراد مشهور حس شوخ طبعی ندارند، اما جالب است بدانید آنان شوخی‌های جذابی با رسانه‌ها و همکاران خود داشته اند.

افراد مشهور با یک تیم از مدیران، دستیاران مد و کسانی که آن‌ها را به عالی و بی عیب و نقص بودن وادار می‌کنند، برنامه ریزی می‌کنند. اگرچه به نظر می‌رسد زندگی پر زرق و برق افراد مشهور با دوربین به تعادل می‌رسد، اما اینطور نیست. بسیاری از ما تصور می‌کنیم که افراد مشهور و ثروتمند به هیچ عنوان حس شوخ طبعی ندارند؛ اما این باور اشتباه است. برخی از آن‌ها علی رغم شهرت خود، بسیار جسورانه و بی پروا رفتار می‌کنند. این افراد مشهور، حداقل یک بار در زندگی خود، شوخی‌های اعجاب آوری را با همکاران و یا رسانه‌ها انجام داده اند. بدون اینکه فکر کنند دیگران در مورد آن‌ها چه حرف‌هایی خواهند زد.

آرون پال، پایان دنیا!

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

مثل بسیاری از افراد دیگر، بازیگر سریال بریکینگ بد (Breaking Bad)، هم اتاقی آرون پال متقاعد شد که دنیا در سال ۲۰۱۲ پایان خواهد یافت. آرون پال تصمیم گرفت به جای نشستن، فرصت را غنیمت بشمارد و با استفاده از یخ خشک، دوست خود را بترساند. او حوضچه کوچکی را در حیاط خانه خود حفر کرد و آن را با یخ خشک و شهاب سنگ‌های مصنوعی پر کرد. دود حاصل از یخ خشک با شهاب سنگ‌ها کافی بود تا هم اتاقی وی را متقاعد کند و حتی برخی از خبرنگاران از این اتفاق فیلم بگیرند.

دنیل ردکلیف، رهایی از عکاسان!

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

دنیل ردکلیف، بازیگر “هری پاتر” می‌از انبوه پاپاراتزی‌ها و عکاسانی که در اطراف او بودند؛ خسته شده بود و می‌خواست از این موضوع رهایی یابد. تنها راه برای خلاص شدن از دست عکاسان و خبرنگاران، پوشیدن لباسی تکراری بود که هربار به تن می‌کرد. عکس‌های جدید با لباس تکراری، برای عکاسان بیهوده و بی فایده بود؛ بنابراین پس از مدتی، دیگر عکاسان دنبال دنیل ردکلیف نرفتند.

جونا هیل، بداهه خوانی در فیلم!

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

جونا هیل از صحنه‌های مبارزه لئوناردو در مجموعه‌های “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) خسته شده بود. به گفته جونا هیل، صحنه‌های مبارزه در فیلم باعث شده بود که او واقعاً از لئوناردو آسیب ببیند. جونا هیل که می‌دانست از نظر جسمی از پس لئوناردو بر نمی‌آید؛ فکر خود را به کار انداخت و صحنه سوشی را به صورت بداهه خواند. طبق فیلمنامه، جونا هیل قرار بود آخرین قطعه سوشی را بردارد؛ اما وقتی دوربین‌ها به سمت او چرخیدند و شخصیت لئوناردو از او پرسید که آیا این آخرین سوشی را می‌خواهد، جونا مرتباً نه می‌گفت. در نتیجه، لئوناردو مجبور می‌شد برای هر بار برداشت فیلم، تمام سوشی بخورد و در نهایت در حمام تمام غذا را استفراغ کند.

جرج کلونی، استاد شوخی و حقه!

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

هیچ یک از دوستان کلونی و سرپرستان بازیگران، از حقه‌های این استاد شوخی در امان نمانده است. این مرد هیچگاه از ابداع حقه و شوخی‌های جدید دست نمی‌کشد. این بار جرج کلونی، استاد شوخی، تصمیم گرفت رسانه‌ها را به دام بیندازد. در آن زمان در همه جا شایعاتی مبنی بر برگزاری مراسم عقد برد پیت و آنجلینا جولی، در ویلای جرج کلونی وجود داشت؛ بنابراین او با شایعات همراهی کو صندلی‌ها و میز‌هایی را روی زمین چمن خود مرتب کرد و بدین ترتیب پاپاراتزی‌ها را فریب داد تا باور کنند شایعات درست هستند. این شوخی، حتی تعداد زیادی از تصویربرداران و خبرنگاران را با قایق‌ها و هلی کوپتر‌ها به سمت خود کشاند، تا اینکه آن‌ها متوجه شدند به دام حقه جرج کلونی افتاده اند.

برد پیت، مشکل سال ۲۰۰۰

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

شب ۳۱ نوامبر ۱۹۹۹ بود که جهان برای استقبال از یک سال جدید، قرن جدید و هزاره در اوج بود. در کنار جشن برنامه سال نو، همه از مشکل سال ۲۰۰۰ (Y۲K یک مشکل نرم‌افزاری برای سیستم‌های کامپیوتری) نگران بودند. در آن زمان برد پیت به همراه دیوید فینچر و دوستانشان در استراحتگاهی در مکزیک، جشن شب سال نو را برگزار می‌کردند. برد پیت و دیوید فینچر تصمیم گرفتند که با مشکل سال ۲۰۰۰ شوخی کنند. آن‌ها به طور مخفیانه از مدیریت خواستند که خطوط برق و تلفن را در نیمه شب بطور ناگهانی خاموش کند.

عوامل فیلم تایتانیک، سوپ دریایی!

شخصی از عوامل فیلم تایتانیک فکر می‌کند که خوردن سوپ دریایی در آخرین روز تولید خنده دار است. امیدوارم که آن عوامل در حس شوخ طبعی خود تجدید نظر کرده باشند؛ زمانی که نیمی از عوامل فیلم و بازیگران، به دلیل مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند. با این حال، این سوپ دریایی بزرگترین رمز و راز مجموعه تایتانیک است.

جیم کری، سورپرایز در مهمانی!

افراد مشهوری که با شوخی‌های خود، دیگران را شوکه کردند! / مرضیه میرزائی علی آبادی

جیم کری تصمیم گرفت در مهمانی هیو هفنر به عنوان نقش اندی کافمن و شخصیت خیالی او تونی کلیفتون، در فیلم “مرد روی ماه” (Man on the Moon) شرکت کند. او در مورد نقشه خود به هیو هفنر اعتماد کرد؛ کسی که در نهایت باعث به هم زدن سورپرایز او در مهمانی شد. وقتی جیم کری متوجه این موضوع شد، باب زمودا را به جای خود به مهمانی فرستاد وخودش به عنوان جیم کری در مهمانی حاضر شد.

کارلوس برنارد، شوخی سر صحنه فیلم برداری!

کارلوس برنارد بازیگر، فکر کرد که دست انداختن همکار خود، میا کرشنر برای سرگرمی خنده دار خواهد بود. او از دوستان پلیس خود خواست تا در صحنه شرکت  و میاکرشنر را به اتهام سیگار کشیدن تهدید به دستگیری کنند. (در صورتی که میا کرشنر اصلا سیگاری نبود). واضح است که میاکرشنر متوجه این شوخی نشده و بسیار وحشت زده شده است. در همین حین، کارلوس برنارد به صحنه آمد و تظاهر کرد که به پلیس ضربه می‌زند. او با این کار هیاهوی بیشتری به پا کرد و تولید فیلم را به تأخیر انداخت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند