تلویزیون

چرا سریال «احضار» نیمه تمام ماند؟

به گزارش ردکارپت فیلم: کارگردان مجموعه رمضانی «احضار» ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرسیدن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را مطرح کرد.

علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره وضعیت تولید سریال «احضار» در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل تولید به این ویروس، علت به تعویق افتادن تولید و پخش قسمت پایانی را به این شرایط نسبت داد. وی گفت: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال «احضار» نیز این مشکل دوچندان بود.

کارگردان «احضار» ادامه داد: در طول هشت ماه تولید سریال «احضار»، با ابتلای چند تن از عوامل پشت دوربین از جمله آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت‌کوشی جای آنها را پر کرد تا به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه آرش مجیدی، آدرینا صادقی و سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره‌ای جز بازگشت آنها در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متأسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می‌رسانم قسمت آخر «احضار» یک هفته دیگر تقدیم حضور خواهد شد.

سریال ماه رمضانی «احضار» در شب‌های ماه رمضان در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد. این سریال در شب‌های قدر پخش نشد تا سریال «سرزده» با بازی علی انصاریان جایگزین آن شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند