۶۲۷

اجرای «۶۲۷» با موضوعی اجتماعی در پاییز

به گزارش ردکارپت فیلم: شهرام گیل آبادی قصد دارد نمایشنامه «۶۲۷» را که به موضوع پدیده جدید ماشین خواب ها در شهرهای بزرگ ایران می پردازد، پاییز ۱۴۰۰ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

شهرام گیل آبادی نویسنده و کارگردان تئاتر که پیش از این نمایش‌هایی اجتماعی از جمله «عاشقانه‌های خیابان» را با موضوع زنان کارتن خواب روی صحنه برده بود، درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نگارش و کارگردانی اثری نمایشی در سال ۱۴۰۰ گفت: نمایشنامه «۶۲۷» را نوشته‌ام که محمد چرمشیر نیز در اصلاح و نگارش آن با من همکاری کرد. این نمایشنامه نیز همچون آثار قبلی‌ام موضوعی اجتماعی دارد.

وی درباره موضوع نمایشنامه «۶۲۷» توضیح داد: این نمایش درباره پدیده جدید ماشین خواب‌ها است که در شهرهای بزرگ ایران شکل گرفته است. در این پدیده افراد برای کار به شهرهای بزرگ می‌روند و به جای خانه در خودروی خود زندگی را سپری می‌کنند.

گیل آبادی با بیان اینکه این نمایش دارای ۲ شخصیت زن و مرد است، درباره زمان و مکان اجرای «۶۲۷» یادآور شد: برای اجرا در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نوبت اجرا دارم و در صورتی که شرایط کرونایی بهبود پیدا کند و به پایان برسد، این نمایش را پاییز سال جاری در سالن سمندریان روی صحنه خواهم برد.

این هنرمند عرصه تئاتر در پایان درباره دیگر فعالیت خود گفت: تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی را بر عهده داریم که به زودی ساخت آن آغاز می‌شود. این فیلم یک ملودرام عاشقانه است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند