بازی تاج و تخت

دئوبیا اوپاری به پروژه «مردخاکستری» اضافه شد

به گزارش ردکارپت فیلم: دئوبیا اوپاری ، بازیگر انگلیسی که در سریال «بازی تاج و تخت» بازی کرده است، به جمع بازیگران پروژه «مرد خاکستری» نتفلیکس اضافه شد.

دئوبیا اوپاری بازیگر انگلیسی که در سریال‌های مشهوری مثل «بازی تاح و تخت» و «رژیم غذایی سانتا کلاریتا» بازی کرده است، به تیم بازیگری فیلم دلهره آور نتفلیکس یعنی «مرد خاکستری» پیوست و همبازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز شد.

گفته می‌شود این فیلم سینمایی به کارگردانی انتونی و جو روسو، پر هزینه‌ترین فیلم کمپانی نتفلیکس خواهد بود که علاوه بر رایان گاسلینگ و کریس ایوانز بازیگران مشهور دیگری مثل آنا د آرماس و جسیکا هنویک و جولیا باترز در آن نقش آفرینی می‌کنند.

جو روسو به همراه کریستوفر مارکوس و استیفن مک فیلی، فیلمنامه این اثر را نوشته است. این فیلم سینمایی با اقتباس از مجموعه کتاب‌هایی پرفروش به همین نام ساخته خواهد شد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شدند.

«مرد خاکستری» یکی از مامور‌های سازمان CIA با نام کورت جنتری (با بازی رایان گاسلینگ) بوده که مهارت‌های زیادی دارد و اکنون به یک قاتل مستقل تبدیل شده است. بوید هانسن با بازی کریس ایوانز که یکی از همکاران سابق او بوده است حالا قصد نابود کردن او را دارد.

اوپاری را در حال حاضر در فیلم سینمایی «خشم مردانه» به کارگردانی گای ریچی می‌توان دید که جیسون استاتهام نیز در نقش اصلی آن بازی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند