نگین ضیایی

تیزر «مرفی» منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  تیزر نمایش «مرفی» که این روزها به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است، منتشر شد.

نمایش «مرفی» نوشته سپیده ضیایی و به کارگردانی نگین ضیایی از جمله آثاری است که در طول یک سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی و تعطیلی مداوم سالن های نمایشی ۵ بار اجرایش به تعویق افتاد اما با اعلام بازگشایی سالن ها، بالاخره طلسم اجرا نشدن این نمایش شکست و توانست از سه شنبه ۲۸ اردیبهشت اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغاز کند.

به تازگی نیز تیزر این اثر نمایشی که طراحی آن توسط مجید نیرومند صورت گرفته، منتشر شده است.

بازیگران نمایش «مرفی» که کاری از گروه تئاتر «واسومانی است، به ترتیب حروف الفبا عبارتند از حامد ادوای، نیما انصافیان، ساجده حمیدی، شادی ضیایی، رضا مرشد، امین موحدی پور.

نگین ضیایی درباره این اثر نمایشی توضیح داده بود: این نمایش اقتباسی از رمان «مرفی» اثر ساموئل بکت است. خط داستانی در این رمان پررنگ است و کاراکترها خارج از جهان ابزورد هستند البته رگه‌هایی هم از ابزورد در رمان دیده می‌شود اما اگر مخاطبان این رمان را نخوانده باشند، باور نمی‌کنند که آن را نویسنده «در انتظار گودو» نوشته است.

وی درباره داستان نمایش نیز گفته بود: داستان نمایش درباره مرفی است که برای پیدا کردن کار از خانه خارج و ناپدید شده است و حالا همه به دنبال او می‌گردند اما در نمایش اشاره‌ای به دلیل بیرون رفتن او نمی‌شود و قصه از جایی شروع می‌شود که ۵ نفر به دنبال مرفی می‌گردند …

این نمایش تندیس بهترین طراحی لباس از بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را از آن خود کرده است و نامزد بهترین طراحی صحنه و بهترین تیزر نیز از این جشنواره بوده است.

«مرفی» هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند