قرارداد

مورگان فریمن، مهمان تلویزیون ایران

به گزارش ردکارپت فیلم: مورگان فریمن، از بازیگران محبوب سینمای جهان، هفته پیشِ رو، مهمانِ تلویزیون ایران خواهد شد. «باران سخت»، «قرارداد»، «رانندگی برای خانم دیزی»، «تسلیم ناپذیر»، «قلدرها»، «رهایی از شائوشنک» و «وقتی عنکبوت می‌آید»، با هنرنمایی او، روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

شبکه نمایش در هفته پیشِ رو ( ۱۵ تا ۲۱ خرداد)، قصد دارد در بخش ژانر موضوعی هفتگی، به سراغ فیلم‌هایی با موضوع ریاضیات برود، همچنین در بخش مرور آثار نیز به پخش فیلم‌های منتخب مورگان فریمن، از ستارگان محبوب سینما می‌پردازد.

زمان پخش فیلم‌های این هفته شبکه نمایش، به شرح زیر است:

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ خرداد به ترتیب «مثل یک پدر» (به مناسبت ۱۵ خرداد)، «دریاچه ماهی» (به مناسبت شهادت امام جعفر صادق)، «یکی بود یکی نبود»، «سوگند»، «نامه‌ای به خواهرم»، «تکم چی» و «نامه‌های خیس» هستند.

ساعت ۱۹: این نکته که دنیا بر اساس ریاضیات خلق شده و نظم ریاضی در آن وجود دارد همیشه مطرح بوده است. به همین منظور و با توجه به جذابیت فیلم‌های این دسته، شبکه نمایش در بخش موضوعی، این هفته به سراغ فیلم‌هایی با موضوعات مربوط به ریاضیات رفته است که به ترتیب از شنبه تا جمعه به این صورت پخش می‌شوند: «اثبات»، «مردی که بی‌نهایت را می‌شناخت»، «تندیس موفقیت ریاضی پشت سرشه»، «۳=۱+۱»، «نابغه»، «ویل هانتینگ نابغه» (فیلم موفق و برنده اسکار بهترین فیلمنامه و بازیگر مکمل) و فیلم «ذهن زیبا» که بر اساس زندگی ریاضی‌دان برنده جایزه نوبل (جان نش) ساخته شده است.

ساعت ۲۱: مورگان فریمن، از بازیگران محبوب سینما، این هفته مهمان بخش صحنه‌گران و مرور آثار شبکه نمایش است. فریمن تا امروز موفق به دریافت ۶۵ جایزه از جمله یک جایزه اسکار و همین‌طور ۷۹ نامزدی برای جوایز مختلف در سینما شده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر ۸۴ ساله که هفته پیش رو پخش خواهد شد، عبارتند از «باران سخت»، «قرارداد»، «رانندگی برای خانم دیزی»، «تسلیم ناپذیر»، «قلدرها»، «رهایی از شائوشنک» و «وقتی عنکبوت می‌آید».

ساعت ۲۳: فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش، این هفته از شنبه تا جمعه به این صورت خواهد بود: «از کرخه تا راین»، «آقای اُوه» (که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است)، «میراث خون سرد»، «قاپ زنی»، «تبعیض»، «دوازدهمین مرد» (از ساخته‌های موفق سینمای نروژ) و فیلم کمدی «عملیات بی نقص».

ساعت ۱ بامداد: بخش سینمای کلاسیک شبکه نمایش که طرفداران خاص خود را دارد، هفته آینده به ترتیب پخش، شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «واکسی» (ساخته ویتوریو دسیکا از سینمای کلاسیک ایتالیا)، «جیب بر»، «بانی لیک گم شده»، «مرد هزار چهره»، «گرداب»، «تنهایی یک دونده استقامت» و «کوهستان».


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند