مرگ‌های اورژانسی در نمایش «چند سال پیش»

به گزارش ردکارپت فیلم: کهبد تاراج ، نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش «چند سال پیش» را از اول تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد.

کهبد تاراج ، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره موضوع نمایش چند سال پیش، گفت: این نمایش پر بازیگر، شامل شش اپیزود است که هریک به موضوعاتی چون سیل تجریش در دهه ۶۰، بازی ایران -استرالیا، ریزش پلاسکو، زلزله رودبار منجیل، سقوط هواپیمای تهران مشهد در سال ۷۱، فوت حضرت امام راحل از بعد انسانی می‌پردازد. در واقع چیزی که این اپیزود‌ها را به هم زنجیر می‌کند، واقعیت مرگ است و مرگ‌های اورژانسی که در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

کارگردان نمایش «چند سال پیش» ادامه داد: یکی از دلایلی که این نمایشنامه را نوشتم این بود که سال پیش، در تئاتر شهر از نمایشنامه «چند سال پیش» رونمایی شد و این اتفاقات درباره مرگ جهان شمول محسوب می‌شوند.

تاراج در پایان افزود: سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر همه امکانات صحنه اعم از نورپردازی قوی را دارد و می‌خواستم نمایشم با این امکانات اجرا شود. اما شرایط حال حاضر اجرا بردن نمایش روی صحنه به دلیل در اختیار داشتن نصف سالن و گردهم آوردن بازیگر مدنظر دشوار است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند