ماتریکس

کریستینا ریچی به گروه «ماتریکس ۴» اضافه شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  کریستینا ریچی با پیوستن به چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی «ماتریکس»، همبازی کیانو ریوز و کری آن ماس شد.

کریستینا ریچی به جمع بازیگران «ماتریکس ۴» پیوسته است. در به روزرسانی کمپانی برادران وارنر از وضعیت این فیلم سینمایی، مشخص شد که نام ریچی هم در کنار کیانو ریوز، کری آن ماس، یحیی عبدالمتین دوم، پریانکا چوپرا و نیل پاتریک هریس، در گروه بازیگران این پروژه آورده شده است.

اطلاعاتی در مورد نقش ریچی در این فیلم علمی – تخیلی داده نشده است، اما او بیشتر برای بازی در نقش شخصیت‌های غیرمتعارف شناخته می‌شود.

ریچی و لانا واچوفسکی (کارگردان چهارمین قسمت «ماتریکس») پیش از این در سال ۲۰۰۸ در فیلم سینمایی «مسابقه سرعت» با یکدیگر همکاری کرده بودند. ریچی در سال ۱۹۹۱ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی ترسناک و کمدی «خانواده آدامز» به موفقیت رسید و به عنوان یک بازیگر نوجوان در فیلم‌های «کسپر» و «اکنون و آینده» به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌های «شوالیه بی سر»، «هیولا»، «ترس و نفرت در لاس وگاس» و «اسمورف ها» نقش آفرینی کرده است.

چهارمین قسمت از فیلم «ماتریکس» قرار است، در تاریخ ۲۲ دسامبر در سینما‌ها اکران شود و همزمان در سرویس HBO Max در دسترس مشترکان قرار بگیرد. اگرچه جزئیاتی از داستان این فیلم سینمایی منتشر نشده است، اما می‌دانیم که کیانو ریوز و کری آن ماس دوباره در نقش‌های نئو و ترینیتی که در فیلم‌های قبلی بازی کرده بودند ظاهر خواهند شد. از طرفی هم نقشی که قرار است بقیه بازیگران بازی کنند اعلام نشده. فیلمنامه «ماتریکس ۴» توسط واچوفسکی، دیوید میشل الکساندر هِمون و بر اساس شخصیتی که به وسیله واچوفسکی و خواهرش خلق شد، نوشته شده است.

سه فیلم قبلی از مجموعه سینمایی ماتریکس در گیشه فروش عملکرد قابل قبولی داشتند و این سه گانه تا کنون بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند