تیزر

تیزر «سگک» منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم: تیزر نمایش «سگک» که تا ۲۸ خرداد ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، منتشر شد.

نمایش «سگک» نوشته کهبد تاراج و کارگردانی رضا بهرامی این روزها در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

در آستانه آخرین هفته اجرای این نمایش تیزر آن نیز منتشر شده است.

«سگک» برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» و روایتگر زندگی شهید شاهرخ ضرغام از دوران کودکی تا شهادت است. در این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) تینو صالحی مرجان قمری محمدرضا ایمانیان سهیل ملکی، حسن تدینی، فهیمه معین، لبخند بدیعی، عرفان پورمحمدی، آبتین حاتمی به ایفای نقش می‌پردازند.

بهرامی پیش از این درباره ویژگی‌های شهید ضرغام بیان کرده بود: شاهرخ ضرغام پیش از انقلاب به جاهل مابی و الواتی معروف بود اما خوی پهلوانی داشته و کشتی‌گیر نیز بوده است. او در اوایل انقلاب و بعد از آشنایی با امام خمینی (ره) به ایشان ارادت ویژه‌ای پیدا کرده و در رکاب امام (ره) قرار می‌گیرد و حتی به این دلیل لقب «حر انقلاب» را به او می‌دهند.

بهرامی افزوده بود: ضرغام با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه می‌رود و در آنجا گروهی را متشکل از افرادی شبیه به خودش، تشکیل می‌دهد اما متاسفانه در عملیات پاک‌سازی جاده آبادان-ماهشهر گلوله تیربار تانک به سینه‌اش خورده و شهید می‌شود و بعثی‌ها سر وی را از تنش جدا می‌کنند و پیکر بدون سر او را در تلویزیون عراق به نمایش می‌گذارند و عنوان می‌کنند که بالاخره «جلاد حکومت ایران» را کشته‌اند. پیکر این شهید هیچگاه پیدا نشد و همچنان مفقودالاثر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: شاهرخ ضرغام پشت علامت طیب گم می‌شود … و مادرش هنوز منتظر است.

«سگک» تا ۲۸ خردادماه ساعت ۲۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند