هنرمندان

با کاهش ساخت سریال طنز مواجهیم

به گزارش ردکارپت فیلم:  سامان صفاری معتقد است دلیل اصلی اینکه با کاهش ساخت سریال کمدی مواجه شده‌ایم، پرهزینه بودن این سریال‌ها، رفتن برخی از هنرمندان از تلویزیون و تغییر سلیقه مدیران سازمان است.

سامان صفاری بازیگر سریال «روزهای آبی» با کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، درباره دلایل اصلی کاهش ساخت سریال طنز صحبت کرد.

صفاری با ابراز ناراحتی درباره کاهش سریال کمدی گفت: «ما درگذشته سریال‌های طنز فوق‌العاده‌ای مانند «متهم گریخت» داشتیم. اما مشکلی که حالا وجود دارد، این است که هزینه‌ها بالارفته است اما پولی که تلویزیون برای ساخت سریال‌ها پرداخت می‌کند، به آن اندازه بالا نرفته است. سریال‌های طنز هم پر بازیگر است، در نتیجه بودجه، پاسخ‌گوی دستمزدها و هزینه‌ها نیست»

این بازیگر درباره جای خالی هنرمندان قدیمی در تلویزیون گفت: « یک زمانی نویسنده‌های طنز ما امیرمهدی ژوله، مهران مدیری، رضا عطاران، مجید صالحی، پیمان قاسم‌خانی و مهراب قاسم‌خانی بودند، اما حالا جای برادران قاسم‌خانی و رضا عطاران و بقیه دوستان در سریال‌های کمدی تلویزوین خالی است، چون همه آن‌ها به سمت فعالیت در شبکه نمایش خانگی رفتند.»

او درباره یکی دیگر از دلایل ادامه داد: «سریالی مانند «برره» ساخته شده است، اما اگر همان سریال دوباره بخواهد ساخته شود، امکانش وجود ندارد، چون مدیران با چنین مواردی، کاملا سلیقه‌ای برخورد می‌کنند که این مسئله خوب نیست.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند