آمریکا

«سریع و خشن ۹» رکورد بیشترین فروش پساکرونایی را ثبت خواهد کرد؟

به گزارش ردکارپت فیلم: نهمین فیلم سینمایی «سریع و خشن» درپی آن است که رکورد بیشترین فروش پساکرونایی را در گیشه آمریکا به نام خود ثبت کند.

بر اساس تخمین‌هایی که از وضعیت گیشه آمریکا در روز جمعه زده شده، به نظر می‌رسد فیلم سینمایی «سریع و خشن ۹» به کارگردانی جاستین لین تا پایان هفته افتتاحیه ۶۶ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

این فیلم از پنجشنبه شب اکران خود را آغاز کرد و بیش از ۷ میلیون دلار فروخت. تا روز جمعه تعداد سینما‌هایی که این فیلم را نمایش می‌دادند، به بیش از ۴ هزار مورد رسید. رقمی که از زمان بازگشایی و احیای سینما، گسترده‌ترین اکران یک فیلم سینمایی محسوب می‌شود.

بعد از «سریع و خشن» کمپانی یونیورسال، فیلم سینمایی «بیوه سیاه» محصول مشترک دیزنی و مارول در نهم ژوئیه اکران می‌شود که برای احیای گیشه هالیوود بسیار حیاتی است. البته نحوه اکران این فیلم، تفاوت اساسی با فیلم «سریع و خشن ۹» دارد. «F9» پیش از آنکه راهی VOD شود، شش هفته در سینما‌ها اکران خواهد شد؛ اما «بیوه سیاه» همزمان با اکران در سینما‌ها با پرداخت مبلغ ۳۰ دلار برای مشترکان دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

«F9» در حال حاضر رکورد‌های بین المللی را شکسته و با فروش در ۲۳ بازار خارجی به مرز ۳۰۰ میلیون دلار نزدیک شده است. با فروش هفته گذشته این فیلم، فروش مجموع فیلم‌های سینمایی «سریع و خشن» به ۶ میلیارد و دویست میلیون دلار رسید.

اگر پیش بینی‌ها در مورد این فیلم درست باشد، فروشی بین ۶۰ الی ۷۰ میلیون دلار خواهد داشت. نسخه فرعی فیلم‌های سریع و خشن با نام «هابز و شاو» دو سال پیش افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری را به ثبت رساند.

پیش از این هم فیلم سینمایی «یک مکان ساکت ۲» با ۴۷ میلیون دلار بیشترین فروش افتتاحیه در دوران کرونا را به ثبت رسانده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند