قهرمان

دو پیام تبریک صنفی برای موفقیت اخیر فرهادی

به گزارش ردکارپت فیلم: انجمن منتقدان سینما و انجمن بازیگران خانه سینما در پیام های جداگانه ای، موفقیت اخیر اصغر فرهادی برای فیلم« قهرمان» در جشنواره کن را تبریک گفتند.

در متن بیانیه انجمن منتقدان سینما آمده است :

«به نام حضرت دوست
در میان حجم انبوه خبر های تلخ و ناگوار این دورانِ دور افتاده از سرخوشی، موفقیت چشمگیر “قهرمان” اصغر فرهادی در یک زمانه بی قهرمان، همچون نور امیدی ست در وجود جامعه دل خسته ایرانی.

باور داشته باشیم که فیلمساز و هنرمند ایرانی با حضور موثر و خلاقانه اش در گستره جهانی، می تواند در مقام و جایگاه یک سفیر فرهنگیِ دلسوز و دغدغه‌ مند قرار گیرد. دلگرمی و امید مان دو چندان می شود، وقتی می‌بینیم که اصغر فرهادی این بار از داخل جغرافیای بومیِ سرزمین خود نظاره‌ گر قهرمانِ خاکستریِ این زمانه اش است.

برای تداوم این موفقیت‌ها در جامعه فرهنگیِ سوت وکورمان، از تلخی ها و ناکامی ها عبور می کنیم و بذر امید می کاریم تا فردایی بهتر و مطمئن تر را در کنار هم تجربه کنیم.

هیات مدیره انجمن منتقدان ونویسندگان آثار سینمایی ایران»

پیام تبریک انجمن بازیگران خانه سینما برای «قهرمان»

در پی دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن،انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:
«سینمای شکوهمند کشور بزرگمان دوباره با توانمندی بی‌بدیل جناب اصغر فرهادی عزیز در گسترده گیتی افتخاری نوین را رقم زد و اقتدار فرهنگ و هنر ملی ایران زمین را به جهانیان یادآوری کرد.

انجمن بازیگران سینمای ایران پیروزی ارزشمند دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن را به این کارگردان توانا، نقش‌آفرینان و عوامل فیلم “قهرمان”، خانواده بزرگ سینمای کشورمان و هموطنان هنردوست تبریک عرض نموده و شکوه و سربلندی روزافزون سینما و فرهنگ کشورمان را آرزومند است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند