پنگوئن

کالین فارل از شخصیت پنگوئن در «بتمن» می‌گوید

به گزارش ردکارپت فیلم: کالین فارل در فیلم سینمایی جدید «بتمن» نقش پنگوئن را ایفا کرده که برای آن تغییرات ظاهری و فیزیکی زیادی را متحمل شده است.

وقتی که حدود یک سال پیش اولین ویدیو از فیلم سینمایی «بتمن» به کارگردانی مت ریوز منتشر شد، شاید یکی از مهمترین جنبه‌های این پروژه، تغییر ظاهر قابل توجه کالین فارل برای نقش پنگوئن بود.

در جدیدترین فیلم از شوالیه تاریکی (بتمن) با ایفای نقش رابرت پتینسون، فارل به عنوان شخصیت شرور و ضدقهرمانی حاضر شده است. نقشی که سابقا توسط دنی دویتو در فیلم «بتمن باز می‌گردد» بازی شده بود.

کالین فارل اخیرا در پادکستی به نقشش در سریال «آب شمالی» اشاره می‌کند که برای آن افزایش وزن زیادی داشت. اما او برای فیلم بتمن اضافه وزنی نداشته و برای رسیدن به فیزیک دلخواه برای نقش پنگوئن از لباس‌های مخصوص استفاده کرده است. او در صحبت هایش از مایک مورینو، چهره پرداز فیلم بتمن به عنوان یک نابغه یاد می‌کند.

«بتمن» مت ریوز، پر از شخصیت‌های ضد قهرمان است که «زن گربه ای» زوئی کراویتز، «ریدلر» پال دانو و … از جمله آن‌ها هستند. اما کالین فارل می‌گوید که انتظار حضور زیادی برای شخصیت پنگوئن در این فیلم نداشته باشید.

فارل می‌گوید: من فقط برای پنج یا شش صحنه در فیلم هستم. به همین دلیل نمی‌توانم برای دیدن این فیلم صبر کنم چرا که مطمئنم برای حضور من، فیلم خراب نمی‌شود. او همچنین در ادامه صحبت هایش تایید می‌کند شخصیتی که او ایفا کرده مجموعا ۹ دقیقه در فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «بتمن» در چهارم ماه مارس سال آینده راهی سینما‌ها خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند