مادران موازی

«مادران موازی» فیلم اختتامیه جشنواره نیویورک

به گزارش ردکارپت فیلم:  جشنواره فیلم نیویورک ، اثر جدید پدرو آلمودوار با عنوان «مادران موازی» را برای اختتامیه این جشنواره انتخاب کرده است.

روز گذشته اعلام شد که فیلم سینمایی «مادران موازی» جدیدترین ساخته پدروز آلمودور به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۱ انتخاب شده و به این ترتیب این فیلم برای اولین بار اکران در آمریکای شمالی را تجربه می‌کند. این فیلم قرار است روز هشتم اکتبر در تالار الیس هالی نمایش داده شود.

پیش از این هم اعلام شده بود «مادران موازی» که از سوی کمپانی سونی برای اکران گسترده در ۲۴ دسامبر در نظر گرفته شده، جشنواره بین المللی فیلم ونیز را افتتاح خواهد کرد. پنه لوپه کروز و ملینا اسمیت که بازیگر نوظهوری است در این فیلم ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم ملودرام در مورد دو زنی است که پس از گذراندن مدتی کوتاه در بیمارستان با یکدیگر آشنا می‌شوند.

آلمودوار در بیانیه راجع به این موضوع گفت: اینکه بخشی از فیلم‌های مهم فصل جوایز باشم برای من افتخاری بزرگ است. با گذشت ۳۰ سال، جشنواره فیلم نیویورک به خانه دوم من تبدیل شده. این بهترین دلیلی است که به نیویورک بیایم و بهترین فیلم‌های سال را ببینم.

جشنواره فیلم نیویورک پس از برگزاری یک دوره مجازی در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال رویداد‌ها و اکران فیلم‌ها را به صورت حضوری انجام خواهد داد، اگرچه هنوز هم تعدادی از برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و در محیط‌های رو باز برگزار می‌کند.

سابقا اعلام شده بود جشنواره فیلم نیویورک، با فیلم سینمایی «تراژدی مکبث» به کارگردانی جوئل کوهن و ایفای نقش فرانسیس مک دورمند و دنزل واشینگتن، این جشنواره را در ۲۴ سپتامبر افتتاح می‌کند؛ همچنین تایید که فیلم «قدرت سگ» در تاریخ یکم اکتبر نمایش داده می‌شود. امسال جشنواره فیلم نیویورک پنجاه و نهمین دوره برگزاری را پشت سر می‌گذارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند