برندگان

معرفی برندگان جشنواره فیلم بنتونویل

به گزارش ردکارپت فیلم: جشنواره فیلم بنتونویل اسامی برندگان ۲۰۲۱ خود را اعلام کرد.

جشنواره فیلم بنتونویل اسامی برندگان جوایز داوری را اعلام کرد و به فیلم «کیلی بیگ» جایزه بهترین مستند و به «۷ روز» جایزه بهترین فیلم بلند داستانی را داد.

علاوه بر این برندگان ۲ جایزه دیگر هیات داوران و سه جایزه ویژه نیز معرفی شدند.

این جشنواره که توسط رجینا دیویس بازیگر تاسیس شده و خود وی رییس آن است برای معرفی فیلم‌هایی که کمتر به آنها توجه می‌شود ایجاد شده است و هر سال از ۳ تا ۸ آگوست برگزار می‌شود.

«کیلی بیگ» درباره گروهی از زنان سایز بالا از سراسر جهان است که سعی دارند تا از کوه کلیمانجارو بالا بروند. این مستند را آیدا جوگلار کارگردانی کرده و برای اولین بار در این جشنواره به نمایش درآمد.

«۷ روز» درباره مرد جوانی به نام «روی» با بازی کاران سونی و زن جوانی به نام ریتا با بازی جرالدین ویسواناتان ۲ هندی-آمریکایی است که از سوی والدین سنتی‌شان، برای ازدواج با یکدیگر مناسب تشخیص داده شده‌اند و به دلیل شیوع کرونا مجبور می‌شوند در یک مکان زندگی کنند و همدیگر را بشناسند. این کمدی رمانتیک را روشن ستی کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را خودش با همکاری سونی نوشته است. این فیلم مستقل نخستین بار در جشنواره فیلم ترایبکای امسال به نمایش درآمد.

علاوه بر این جایزه فیلم کوتاه داستانی از سوی هیات داوران به «آمریکایی شده» ساخته اریکا اینگ رسید و جایزه فیلم اپیزودیک به «حالا با فیونا» ساخته فیونا داوسون اهدا شد.

در بخش تقدیر ویژه نیز فیلم داستانی «وایکیکی» ساخته کریستوفر کاهوناهانا و مستند بلند «جوان در برابر دولت» ساخته کریستی کوپر و فیلم کوتاه «نجوم» ساخته سباستین تورس گرینز و مانوئل دل واله جایزه بردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند