کلنسی براون

کلنسی براون همبازی کیانو ریوز در «جان ویک ۴»

به گزارش ردکارپت فیلم: بعد از پیوستن چندین بازیگر نام آشنا به «جان ویک ۴»، کلنسی براون هم به تیم بازیگری این پروژه پیوست و همبازی کیانو ریوز شد.

به تازگی اعلام شده که کمپانی لاینزگیت با کلنسی براون برای بازی در فیلم سینمایی «جان ویک ۴» به توافق رسیده است. کیانو ریوز ، دانی ین ، هیرویوکی سانادا ، شامیر اندرسون ، لنس ردیک و ایان مک شین از جمله کسانی هستند که پیش از این حضورشان در این فیلم سینمایی تأیید شده بود.

چاد استاهلسکی، کارگردان «جان ویک ۴» درباره پیوستن این بازیگر به فیلمش گفت: از زمانی که به خاطر دارد از طرفداران کلنسی براون بوده و حضور او در این پروژه برای او یک افتخار است. استاهلسکی معتقد است که کلنسی عملکرد بی نظیری در دنیای جان ویک ارائه خواهد داد.

گفتنی است که کلنسی در فیلم‌های زیادی مثل «مرد آهنی»، «وارکرافت» و «رستگاری در شائوشنگ» بازی کرده و سابقه صداپیشگی در انیمیشن‌های «باب اسفنجی» را هم دارد.

شی هاتن و مایکل فینچ نویسندگان قسمت چهارم فیلم «جان ویک» هستند و تهیه کنندگی این اثر نیز به استاهلسکی و همینطور باسیل ایوانیک و اریکا لی واگذار شده است. کیانو ریوز هم علاوه بر ایفای نقش در این فیلم در تیم تهیه کنندگان پروژه حضور دارد. تولید این فیلم سینمایی در حال حاضر در فرانسه، آلمان و ژاپن در جریان است.

کلنسی که اخیراً در فیلم سینمایی «زن جوان نوید دهنده» و فیلم ابرقهرمانی «ثور: رگناروک» به ایفای نقش پرداخته، در فیلم سینمایی مورد انتظار «آخرین نگاه ها» نیز در کنار مل گیبسون نقش آفرینی کرده است.

فیلم سینمایی «جان ویک ۴» برای اکران در گیشه پایان هفته «روز یادبود» در ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) تنظیم شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند