فرانسه

۷ فیلم منتخب کن در جشنواره «دوویل» فرانسه

به گزارش ردکارپت فیلم:  جشنواره فیلم های آمریکایی «ددویل» در کشور فرانسه در بخشی ویژه شش فیلم منتخب جشنواره کن از جمله «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را به نمایش خواهد گذاشت.

چهل و هفتمین جشنواره فیلم های آمریکایی «دوویل» در کشور فرانسه امسال در بخش ویژه ای با عنوان «ساعت کن» شش فیلم برگزیده از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم «کن» که شامل «مرداب» به کارگردانی «تام مک کارتی»، «بدترین آدم دنیا» ساخته «یواخیم تریه»، «شگاف» از «کاترین کورزینی»، «کوپه شماره ۶» به کارگردانی «یوهو کاسمانن»، «جین و شارلوت» ساخته «شارلوت گینزبورگ» و «جان دف کندی: آنسوی آینه» از «الیور استون» را به همراه «قهرمان» از اصغر فرهادی به نمایش خواهد گذاشت.

ساخته جدید و فارسی‌زبان فرهادی که با حضور امیر جدیدی ، محسن تنابنده ، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین رفته در نخستین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم «کن» رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.

«قهرمان» اخیرا به جشنواره‌های سارایوو در بوسنی و هرزگوین، ملبورن استرالیا، افق‌های نو در کشور لهستان و جشنواره تورنتو کانادا نیز دعوت شده است.

چهل و هفتمین جشنواره فیلم های آمریکایی «دوویل» از تاریخ ۳ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۱ شهریور) در فرانسه برگزار می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند