اکران فیلم‌ها

اکران فیلم‌ها در شرایط فعلی اشتباه است

به گزارش ردکارپت فیلم:  محمدحسین قاسمی معتقد است تا زمانی که شرایط مساعد نشده است، اکران فیلم‌ها اشتباه است.

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده سینما  در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای فیلم‌های آماده اکران خود دارد، گفت: ۲ فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی آماده اکران است و در صورت ایجاد شرایط مناسب، این ۲ اثر را اکران می‌کنیم. در واقع این آثار باید به درستی و با برنامه‌ریزی مناسب اکران شود تا با بازگشت سرمایه آن‌ها، بتوانم پروژه‌های جدید را جلوی دوربین ببرم.

وی بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر، شرایط اکران چندان خوب نیست، علاوه بر آن تعداد بسیار بالایی فیلم در نوبت اکران قرار دارد، در چنین شرایطی و با نگاهی منطقی به این نتیجه می‌رسیم که اکران تا زمان مساعد نشدن شرایط، اشتباه است. البته باید به این مساله توجه شود که برنامه واکسیناسیون مردم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه پیش می‌رود، چرا که این مساله علاوه بر سلامتی مردم که بسیار مهم هست بر حضور مخاطب در سینما هم تأثیر می‌گذارد.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: مساله تولید نیز مشکلات خاص خود را دارد و با توجه به شرایط موجود و تا زمان بازگشت سرمایه فیلم‌های قبلی‌ام، تولید فیلم سینمایی، حداقل برای من در اولویت نیست.

قاسمی در پایان گفت: سریال شبکه نمایش خانگی «سو و شون» به کارگردانی نرگس آبیار همچنان در مرحله نگارش است و زمان دقیق آغاز پیش تولید و تولید آن مشخص نیست.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند