پایتخت

صداپیشگی محمدرضا علیمردانی و هومن حاجی‌عبداللهی در سریال «نارگیل»

به گزارش ردکارپت فیلم: هومن حاجی‌عبداللهی ، بازیگر سریال «پایتخت»، در کنار محمدرضا علیمردانی ، به عنوان صداپیشه در سریال «نارگیل» حضور دارند.

سریال «نارگیل» که اثری در حوزه کودک و نوجوان است و فضایی خانوادگی دارد، از سه عروسک‌ تازه‌ با صداپیشگی محمدرضا علیمردانی و هومن حاجی‌عبداللهی، رونمایی کرد.

«نارگیل» به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی برای شبکه نمایش خانگی در دست تولید است. سیدابراهیم عامریان، تهیه‌کننده این سریال، پیش از این، فیلم هایی همچون «تگزاس۱ و ۲» و «دینامیت» را تهیه کرده است. حمزه صالحی نیز که پیش از این در حوزه فیلمنامه‌نویسی در سینمای کودک فعال بوده است، آثاری همچون «پاستاریونی»، «هشتگ خاله سوسکه» و «تگزاس۲» را نوشته است.

مهدی فقیه ، بهنوش بختیاری ، شبنم قلی‌خانی ، آشا محرابی ، شهرزاد کمال‌زاده ، سارا منجزی ، حسین رفیعی ، بهراد خرازی ، تورج نصر ، سارا روستاپور ، احمد ایراندوست ، میثم رستگاری ، علی زیاری ، امیرحسین کوه‌گره ، سام نوری و سیروس همتی ، بازیگران این سریال نمایش خانگی هستند.

همچنین ترنم کاظمی ، مانی آخشی و رهام حیدرعلی ، به عنوان بازیگران کودک در «نارگیل» حضور دارند.

در خلاصه داستان این سریال که به قلم حمزه صالحی نوشته شده، آمده است: «هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند