پارامونت

اکران فیلم‌های تام کروز بازهم عقب افتاد

به گزارش ردکارپت فیلم: کمپانی پارامونت به دلیل افزایش شیوع دلتا کرونا، تاریخ اکران «مأموریت غیرممکن ۷» و «تاپ گان» را به تعویق انداخت

کمپانی پارامونت اعلام کرد به دلیل شیوع واریانت دلتا کرونا، تصمیم گرفته اکران دو فیلم «تاپ گان: ماوریک» و «مأموریت غیرممکن ۷» را به تعویق اندازد. اکنون بین اکران این دو فیلم فاصله‌ای چهار ماهه ایجاد شده است.

بنا بر تقویم اکران جدید کمپانی پارامونت، فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» به جای ۱۹ نوامبر، در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ راهی سینما‌ها خواهد شد و هفتمین قسمت از «مأموریت غیرممکن» نیز به جای ۲۷ می‌، در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران می‌شود. در هر دو فیلم تام کروز در نقش اصلی ایفای نقش می‌کند. در تقویم سال ۲۰۲۱ این کمپانی نیز، یکی از فیلم‌های کمدی با بازی استیو او به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» دنباله فیلمی اکشن و ماجراجویانه است که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و «مأموریت غیرممکن ۷» نیز یکی از مهمترین مجموعه‌های سینمایی جهان است که در طی یک سال و نیم اخیر به دلیل عدم بازگشت سینما‌ها به شرایط عادی چندین بار اکرانش به تأخیر افتاده است. این تصمیم ممکن است آغازی برای دومینوی تعویق اکران‌ها در پاییز ۲۰۲۱ باشد.

طبق نظرسنجی‌ها میزان اعتماد مخاطبان سینمایی آمریکا برای بازگشت به سینما کاهش چشمگیری داشته است. بر اساس این تحقیقات ۶۷ درصد سینمارو‌ها اعلام کرده اند که تمایل دارند، برای تماشای فیلم به نزدیک‌ترین سینما در محل زندگی خود بروند. این درصد نسبت به تحقیقات ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بر اساس نظرسنجی از والدین نیز تنها ۵۸ درصد از آن‌ها نسبت به بردن فرزندانشان به سینما ابراز تمایل کرده اند که باز هم نسبت به نظرسنجی گذشته، کاهشی ۵ درصدی داشته است. گیشه بین المللی هم برای جذب مخاطبان با مشکل مواجه شده که سبب می‌شود فیلم‌های پرهزینه‌ای مثل «تاپ گان» و «مأموریت غیرممکن» برای رسیدن به سودآوری با مشکل مواجه شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند