شبکه خانگی

اعتراض کارگردان «قبله عالم» به اصلاحیه‌های سریال

به گزارش ردکارپت فیلم: حامد محمدی کارگردان سریال «قبله عالم» که در شبکه خانگی عرضه می‌شود بیان کرد که اصلاحیه‌های قسمت‌های دیده شده اینقدر زیاد است که آنچه پخش شده اثر او و تیم سازنده نیست.

حامد محمدی نویسنده و کارگردان «قبله عالم» در قالب متنی کوتاه نسبت به اصلاحات سه قسمت ابتدایی این مجموعه که در دسترس مخاطبان قرار گرفته است، اعتراض کرد.

در این متن می‌خوانید:

«هموطنان صبورم

دوست داشتیم با این وضعیت پیچیده جهان و پیچیده‌تر و تلخ‌تر کشور عزیزمان که هر روز خبر از دست دادن ناگهانی عزیزانمان را می‌شنویم، با کمی لبخند به خانه‌هایتان بیاییم اما عده‌ای نهاد ناشناخته و همیشه دلسوز، حتی دوست ندارند مردم در این شرایط هم برای لحظه‌ای کوتاه بخندند.

تلاش کردیم با مذاکره، گفتگو، تعامل و دوری از رسانه‌ای شدن اتفاقات پیش آمده، این سوء تفاهم‌ها حل شود یا این اثر تا اطلاع ثانوی منتشر نشود اما زورمان به حق طبیعی خودمان و شما نرسید.

شما که غریبه نیستید، اصلاحیه قسمت‌های پخش شده و پخش نشده به استناد برگه‌های ممهور و مستند (قابل ارایه به مردم عزیز ایران در هر کجای جهان) آنقدر زیاد است که متاسفانه آنچه از این سریال پخش شده و پخش نشده اثر ساخته شده توسط من و تیم همراه و درجه یک سازنده این اثر نیست و برای احترام به مخاطبین، چنانچه بعدتر این سریال به خانه‌های شما بیاید، بدون تیتراژ ابتدایی و انتهایی پخش خواهد شد.

ارادتمند تک تک ملت صبور و عزیز ایران. حامد محمدی. نویسنده و کارگردان»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند