مرتضی شایسته

«کله پوک» به اکران رسید

به گزارش ردکارپت فیلم:  مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد که فیلم سینمایی«کله پوک» از روز چهارشنبه به نمایش درمی‌آید.

مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه این شورا گفت: جلسه شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با حضور اعضا و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت بر نمایش برگزار و مقرر شد فیلم سینمایی «کله پوک» از روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه اکران شود.

وی افزود: در مورد طلب صاحبان فیلم از سینماها، نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در این مورد به نمایندگان انجمن سینماداران منعکس شد.

شایسته با اشاره به انتقاد اخیر مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز نسبت به فرآیند تشکیل کمیته راهبردی نظارت بر سمفا و نقش شورای صنفی نمایش در این فرآیند گفت: در مورد مطالب مطرح شده از سوی آقای مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز، خدمت ایشان اعلام می‌شود نمایندگان صنوفی مانند صنف تهیه کنندگان، پخش کنندگان و کارگردانان برای اولین بار در شورای صنفی نمایش حضور دارند و آقای سجاد نوروزی نیز جدیداً به شورا پیوسته‌اند. صنوف تابع صنف خودشان هستند، صنف مربوطه نمایندگان را تعیین می‌کند و شورای صنفی دخالتی در این امر ندارد. مطالب مطرح شده از سوی ایشان صحت ندارد. ضمناً به آقای حسینی توصیه داریم برای پرداخت بدهی‌های حوزه هنری اقدامات لازم را مبذول کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان مطرح کرد: در مورد سمفا و کمیته نظارت بر سمفا اعلام شد که اعضای انتخاب شده توسط آقای انتظامی رئیس سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و شورای صنفی دخالتی در آن نداشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند