جنگ جهانی دوم

فیلم بعدی نولان چه خواهد بود؟

به گزارش ردکارپت فیلم: کریستوفر نولان این روزها درگیر فیلمی سینمایی است که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

با اینکه اکران «تنت» یعنی آخرین فیلم کریستوفر نولان بیش از آنچه انتظار می‌رفت طول کشید، اما سر انجام بیش از یک سال پیش پخش خود را در سینماها آغاز کرد. حالا پس از پایان یافتن این فصل از فیلمسازی نولان، اولین اطلاعات درباره فیلمی که وی در آینده روی آن کار می‌کند، منتشر شده است.

گفته می‌شود کریستوفر نولان، فیلمساز بریتانیایی، به دنبال روایت داستان دخالت جی رابرت اپنهایمر “J. Robert Oppenheimer ” در ساخت بمب اتمی است. سلاحی که برای پایان دادن به جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت و دو مورد از آن بر روی هیروشیما و ناگازاکی ژاپن پرتاب شد و تلفات بسیاری داد.

در حال حاضر، این پروژه هنوز عنوانی ندارد، اما کیلیان مورفی، که قبلاً با نولان در سه گانه «اینسپشن»، «دانکرک» و «شوالیه تاریکی» همکاری کرده بود، ممکن است در این فیلم نیز حضور داشته باشد. با فرض اینکه مورفی قرار داد را امضا کرده است، این موضوع که آیا او در نقش اپنهایمر بازی می‌کند یا شخص دیگری، هنوز مشخص نیست.

اگرچه فیلم‌های کریستوفر نولان به گونه‌ای توسط برادران وارنر توزیع شده است، اما Deadline گزارش می‌دهد که استودیوهای دیگر در هالیوود فیلمنامه نولان را برای داستان اپنهایمر خوانده‌اند و با او و نمایندگانش در حال مذاکره هستند. THR، یا به طور خاص سونی ، یونیورسال و پارامونت را در بین کمپانی‌های علاقمند به این فیلم می‌توان نام برد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند