اصغر توسلی

تدوین ۱۷ قسمت از سریال «روزگار جوانی» انجام شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فصل جدید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی برای پخش از شبکه پنج آماده می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی  برای پخش از شبکه پنج سیما آماده می شود. این روزها عوامل مشغول تدوین این سریال هستند.

تاکنون ۱۷ قسمت از سریال «روزگار جوانی» تدوین شده است و همزمان صداگذاری آن انجام می شود و صداگذاری ۱۰ قسمت به پایان رسیده است. آرش بادپا هم آهنگسازی کار را به عهده دارد.

بیوک میرزایی ، آریا توسلی ، سعید زارعی ، سینا کرمی ، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان ، زهرا داودنژاد ، لاله صبوری ، سیاوش چراغی پور ، محمودرضا قدیریان ، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که …

فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و در هر قسمت ماجرا‌های مستقلی دارد.

تولید فصل جدید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند