نمایش

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد با توجه به خارج شدن شهر تهران از وضعیت قرمز کرونایی، تلاش بر این است که از پایان هفته جاری ۲ نمایش در سالن‌های اصلی و کوچک این مجموعه به صحنه بروند.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره زمان از سرگیری فعالیت‌های اجرایی این مجموعه تئاتری با توجه به اطلاعیه از سرگیری فعالیت سالن‌های دولتی تئاتر و خارج شدن تهران از وضعیت قرمز کرونایی گفت: به محض اینکه اطلاعیه از سرگیری فعالیت سالن‌های تئاتری و خروج تهران از وضعیت قرمز کرونایی منتشر شد با مدیران دانشگاه تهران برای از سرگیری فعالیت مرکز تئاتر مولوی گفتگو داشتیم و قرار به این شد که این مجموعه نیز میزبانی از اجراهای تئاتری را از سر بگیرد.

وی ادامه داد: پیش از تعطیلات اخیر کرونایی قرار بود از تیر ماه ۲ اثر نمایشی که مجوزهای لازم از شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد را دریافت کرده بودند در مرکز تئاتر مولوی به صحنه بروند که به دلیل اعمال محدودیت‌ها این امر میسر نشد. با گروه‌های این ۲ اثر نمایشی گفتگوها و رایزنی‌ها را انجام داده‌ایم تا آثار خود را روی صحنه ببرند.

حریری با اشاره به حضور نمایش «گوربانی» در سالن اصلی و «اولئانا» در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی، درباره زمان به صحنه رفتن این آثار تأکید کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کنیم تا این ۲ نمایش از اواخر هفته جاری اجرای عمومی خود را آغاز کنند. البته گروه‌ها درخواست این را دارند که زمان کافی برای تمرین و تبلیغات را داشته باشند و ما هم با تلاشی مضاعف سعی می‌کنیم شرایط را برای حفظ سطح کیفی و همچنین تبلیغات اجراها فراهم کنیم.

وی افزود: یک نمایش دیگر هم در حال طی کردن مراحل مورد نیاز برای دریافت مجوزهای لازم از شورای ارزشیابی و نظارت است تا به عنوان نمایش سوم در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه برود.

مدیر مرکز تئاتر مولوی ضمن اظهار امیدواری از اینکه دیگر با تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی در تئاتر مواجه نشویم، متذکر شد: اگر قرار باشد این اتفاق مجدداً رخ دهد و اجراها نیمه کاره بمانند همه لطمه شدیدی به گروه‌های تئاتری وارد می‌شود و هم مخاطب اعتماد خود را نسبت به تئاتر و سالن‌های تئاتر از دست می‌دهد.

حریری در پایان سخنان خود درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش‌های برگزیده بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در مرکز تئاتر مولوی، تأکید کرد: به دلیل تعطیلی‌های اخیر برنامه‌های تئاتر مولوی بسیار فشرده شده ولی ما همچنان نسبت به اولویت خود در حمایت از اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی پایبند هستیم و تلاش می‌کنیم در فرصت پیش رو میزبان تعدادی از آثار برگزیده این جشنواره باشیم. به طور قطع بعد از پایان این دوره از اجراهای عمومی در نظر گرفته شده میزبان یکی از آثار برگزیده جشنواره بیست و سوم خواهیم بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند