پیرپسر

از فیلم‌های در حال تولید سینما چه خبر؟

به گزارش ردکارپت فیلم: «در انتهای روز»، «هرگز ترکت نمی‌کنم» و «پیرپسر» سه اثر کوتاه و بلند سینمایی هستند که این روزها مراحل مختلف تولید را پشت سر می‌گذارند.

فیلم جدید بابک بهرام‌بیگی که پیش از این به چهره به چهره شناخته می‌شد به در انتهای روز تغییر نام داد.

با درخواست مهدی کوهیان تهیه‌کننده فیلم به سازمان سینمایی، نام فیلم داستانی چهره به چهره به در انتهای روز تغییر کرد، این فیلم که دومین تجربه بهرام‌بیگی است در کاشان فیلمبرداری شده است.

هانیه توسلی ، رضا بهبودی ، خیام وقارکاشانی ، مهتاب ثروتی ، شایسته سجادی ، حسام رضائیان و با حضور شبنم مقدمی بازیگران در انتهای روز هستند.

همچنین پس از رونمایی از عکس‌های هانیه توسلی و شبنم مقدمی، از عکس رضا بهبودی بازیگر نقش اول مرد فیلم نیز رونمایی شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سرنوشت آدم‌ها مثل خیابان‌های شهر گاه در چهار راهی به هم می رسند و از هم عبور می کنند، گاهی موازی هم پیش میروند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

بابک بهرام‌بیگی پیش از این فیلم یک روز طولانی را کارگردانی کرده است. مهدی کوهیان نیز پیش از این تهیه چند فیلم ازجمله مستند سینمایی قاضی و مرگ به کارگردانی حسن خادمی، فیلم پاریس تهران به کارگردانی کاوه اویسی و فیلم سینمایی پرو به کارگردانی بهزاد نعلبندی را برعهده داشته است.

محمد ولی‌زادگان جلوی دوربین پیرپسر

محمد ولی زادگان به عنوان یکی دیگر از بازیگران پیرپسر به کارگردانی اکتای براهنی معرفی شد. وی که تاکنون تجربه‌ بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون را داشته است، در جدیدترین فعالیت خود به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی پیرپسر حضور دارد.

این فیلم سینمایی ماه گذشته به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و سرمایه گذاری ارسلان براهنی کلید خورد و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

پیرپسر دومین فیلم سینمایی اکتای براهنی در مقام کارگردان است و بازیگرانی چون حامد بهداد ، لیلا حاتمی و حسن پورشیرازی تاکنون جلوی دوربین این فیلم سینمایی قرار گرفته‌اند.

اولین نمایش این فیلم سینمایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی پیرپسر آمده است: به قول اون خدابیامرز؛ مردی که قانون نداشته باشه همیشه پسره، اگه پیر هم بشه، پیر پسره…

هرگز ترکت نمی‌کنم، فیلمی درباره جنگ

فیلم کوتاه هرگز ترکت نمی‌کنم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بیگلری با پایان مراحل تصویربرداری به تدوین رسید. هرگز ترکت نمی‌کنم در ستایش صلح جهانی و نکوهش جنگ و خونریزی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جنگ برای مادرانی که چشم به راه فرزندانشان و عاشقانی که در انتظار محبوبشان هستند، هرگز تمام نمی‌شود …»

گلی قاسمی ، علیرضا بیگلری ، مصطفی صفایی ، فریبرز مهرابیان و سینا عباس‌نژاد بازیگران این فیلم کوتاه هستند.وحید یاراحمدی ساخت موسیقی این فیلم کوتاه را بر عهده دارد و مدیر تولید آن هادی رمضانی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند