نقش‌آفرینی

بدترین نقشی که ویل اسمیت بازی کرده است

به گزارش ردکارپت فیلم: ویل اسمیت در مصاحبه‌ای جدید، بهترین و بدترین فیلم‌هایی را که در آنها نقش‌آفرینی کرده اعلام کرد.

ویل اسمیت در مصاحبه‌ای جدید در معرفی بهترین فیلمی که در آن ایفای نقش کرده مردد بود؛ اما در فاش کردن بدترین تجربه بازیگری خود هیچ تردیدی نداشت.

او در مصاحبه ای با مجله GQ به تعدادی از سوالات در مورد خودش پاسخ داد و بهترین و بدترین اثر در حرفه بازیگری اش را مشخص کرد. ویل اسمیت گفت: به عنوان بهترین اثر فکر می‌کنم که یک تساوی بین اولین فیلم «مردان سیاه پوش» و «در جست و جوی خوشبختی» وجود دارد. به دلایلی، این دو فیلم بهترین آثار من هستند.

«مردان سیاه پوش» یکی از مهمترین بلاک باسترهای زمان خود بود و همینطور فیلم سینمایی «در جست و جوی خوشبختی» هم اثر موفقی بود اما مهمتر از همه این بود که باعث شد ویل اسمیت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شود.

ویل اسمیت در ادامه صحبت هایش فیلم سینمایی «غرب وحشی وحشی» را به عنوان بدترین تجربه بازیگری خود معرفی کرد که برای بسیاری از طرفداران اسمیت، انتخاب عجیب و شگفت انگیزی نبود.

این فیلم سینمایی در سال ۱۹۹۹ اکران شد، مورد نقدهای منفی منتقدان قرار گرفت و در گیشه فروش نیز شکست خورد. «غرب وحشی وحشی» در جوایز تمشک طلایی که به بدترین‌های سینمایی در سال داده می‌شود، در ۸ بخش نامزد شد و ۵ جایزه دریافت کرد.

ویل اسمیت در مصاحبه‌اش با خنده می‌گوید که فیلم «غرب وحشی وحشی» عامل عذاب اوست. در این فیلم کمدی و اکشن به کارگردانی بری ساننفلد، اسمیت و کوین کلین به عنوان دو مأمور سرویس امنیتی آمریکا ایفای نقش کرده اند که در همکاری با یکدیگر باید از رئیس جمهور در آمریکای غربی محافظت کنند.

در سالی که ویل اسمیت برای «در جست و جوی خوشبختی» نامزد اسکار شد، فارست ویتاکر برای فیلم « آخرین پادشاه اسکاتلند» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. دیگر نامزدهای آن سال، لئوناردو دی کاپریو، رایان گاسلینگ و پیتر اوتول بودند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند