فضا

فیلمسازان روسی به فضا رفتند

به گزارش ردکارپت فیلم: یک بازیگر و یک کارگردان روسی روز گذشته به فضا فرستاده شدند و پیش از بازگشت به زمین، ۱۲ روز را در آنجا سپری خواهند کرد.

یک بازیگر و یک کارگردان روسی روز گذشته به سمت ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شدند تا به این ترتیب تام کروز را در فیلمبرداری اولین فیلم در فضای خارجی زمین شکست دهند.

یولیا پرسیلد بازیگر، به همراه کلیم شیپنکو کارگردان، افرادی هستند که با فضاپیمای سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی رفته اند. آنتون شکاپلروف فضانورد باتجربه روسی این فیلمسازان را در این سفر همراهی کرده است.

فضاپیمای سایوز از تأسیسات فضایی روسیه در بایکونور کشور قزاقستان به فضا پرتاب شده است.

گزارش‌هایی که تاکنون از این فضانورد و مسافرانش منتشر شده، نشان می‌دهد که تمامی اعضای آن در وضعیت مناسبی دارند و سیستم‌های این فضانورد طبق پیش بینی‌ها عمل کرده است. پرسیلد و شیپنکو قصد دارند پروژه‌ای به نام «چالش» را در فضا فیلمبرداری کنند.

فیلمسازان روسی به فضا فرستاده شدند

در این فیلم پرسیلد ۳۷ ساله، نقش یک جراح را بازی می‌کند که به منظور نجات دادن شخصی در فضا که مشکل قلبی جدی دارد، به ایستگاه فضایی فرستاده می‌شود. این زوج قرار است پیش از بازگشت به زمین ۱۲ روز در فضا بمانند و فیلمبرداری را انجام دهند. در کنفرانس خبری پیش از پرواز، بازیگر این فیلم اعلام کرد که برای این سفر چهار ماه تمریناتی را انجام داده که به شدت سخت بوده اند؛ اما او معتقد است که نتیجه کار لذت بخش خواهد بود.

کارگردان فیلم نیز تأیید کرده به دنبال ساخت دنباله این فیلم در مریخ است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند