جشنواره

فیلم جدید کارگردان برنده اسکار به جشنواره رم خاتمه می‌دهد

به گزارش ردکارپت فیلم: کلویی ژائو برنده بهترین کارگردان دوره گذشته اسکار، با جدیدترین اثر خود به نام «جاودانگان» به جشنواره فیلم رم پایان می‌دهد.

فیلم جدید و مورد انتظار کمپانی مارول به نام «جاودانگان» که کلویی ژائو کارگردانی آن را انجام داده، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم رم انتخاب شده است.

«جاودانگان» سومین فیلم مورد انتظار مخاطبان در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و اولین اکران خود را روز یکشنبه ۲۴ اکتبر در این جشنواره ایتالیایی تجربه خواهد کرد. این فیلم پس از اکران در جشنواره در تاریخ سوم نوامبر راهی سینما‌های عمومی ایتالیا می‌شود.

اکران فیلم «جاودانگان» در ایالات متحده و انگلیس برای تاریخ پنجم نوامبر تنظیم شده و در تاریخ سوم نوامبر نیز راهی کشور‌های فرانسه، آلمان و سوئد خواهد شد.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم رم گفتند که در اکران فیلم سینمایی «جاودانگان» تعدادی از ستارگان و عوامل مهم حضور پیدا خواهند کرد، اما مشخص نکردند که این افراد چه کسانی هستند. گفتنی است که کلویی ژائو ماه سپتامبر برای شرکت در جشنواره فیلم ونیز به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران در ایتالیا حضور داشت و احتمالاً در جشنواره فیلم رم هم حضور پیدا خواهد کرد. کلویی ژائو پیش از این در مراسم اسکار جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را دریافت کرده بود.

این فیلم سینمایی که جدیدترین محصول کمپانی مارول محسوب می‌شود، داستان نژادی از بیگانگان نامیرا را روایت می‌کند که به طور مخفیانه و در طی هزاران سال اخیر در زمین زندگی کرده اند. هر کدام از این قهرمان‌ها قدرت و توانایی مختص به خودشان را دارند؛ از جمله قدرت فراانسانی و توانایی پرواز.

در این فیلم شاهد حضور قهرمان‌هایی هستیم که پیش از این دیده نشده اند و پس از مدتی از سایه‌ها بیرون آمده اند تا در برابر یکی از قدیمی‌ترین دشمنان انسان‌ها مقابله کنند. جما چان ، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، آنجلینا جولی، سلما هایک در، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن وکیت هرینگتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «جاودانگان» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این دوره از جشنواره فیلم رم که از تاریخ ۱۴ الی ۲۴ اکتبر برگزار می‌شود، جوایزی افتخاری را به کوئنتین تارانتینو و تیم بورتون اهدا می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند