آمریکا

جشنواره سینما و تلویزیون سیاهپوستان در اکتبر برگزار می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: چهارمین جشنواره سینما و تلویزیون سیاهپوستان در آمریکا برگزار می‌شود و بری جنکینز به عنوان افتخارآفرین سیاهپوستان جایزه دریافت می‌کند.

هال بری ، بری جنکینز ، آنتونی اندرسون و جنیفر هادسون قرار است در جشن سینما و تلویزیون سیاهپوستان ۲۰۲۱ تجلیل شوند.

هال بری که اولین کارگردانی خود را با فیلم «کبود» برای پلتفرم اینترنتی نتفلیکس داشته، قرار است خودش در نقش جکی جاستیس، مبارز رشته MMA نقش‌آفرینی کند و به این ترتیب، جایزه پیشرفت حرفه‌ای را دریافت خواهد کرد. وی اولین و تا کنون، تنها زن سیاهپوستی است که برنده اسکار بهترین بازیگر زن شده است.

شان ادواردز ، تهیه‌کننده این مراسم که در هیئت مدیره انجمن منتقدان این جشنواره هم حضور دارد، درباره کار‌های هال بری می‌گوید: نقش‌آفرینی‌های زیبای بری در طول دوران حرفه‌ایش، درخشش او را به عنوان یک بازیگر به نمایش گذاشته است و راه را برای بازیگران سیاه پس از او باز کرده است.

بری جنکینز هم در این مراسم برای کارگردانی مجموعه «راه‌آهن زیرزمینی» که بر اساس یک رمان برنده جایزه پلیتزر نوشته کالسون وایت‌هد و توسط پلتفرم آمازون تهیه شده است، جایزه ویژه دریافت خواهد کرد.

آنتونی اندرسون جایزه بهترین تهیه‌کننده تلویزیونی را برای «تقریبا سیاه، تقریبا بزرگ و تقریبا قاطی» خواهد گرفت و کیت هادسون نیز افتخار دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در نقش آرتا فرنکلین در سریال «احترام» را خواهد داشت.

این مراسم قرار است در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شود و دیگر افتخارآفرینان سیاهپوست در این مراسم مشخص خواهند شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند