جشنواره

«گورکن» از جشنواره فیلم‌های «بدون خشونت» جایزه گرفت

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «گورکن» جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه دهمین جشنواره جهانی «فیلم‌های بدون خشونت» را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی گورکن در جدیدترین نمایش بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی فیلم‌های سینمایی دهمین دوره جشنواره جهانی «فیلم‌های بدون خشونت» کانادا به نمایش درآمد و توانست جوایز بهترین فیلم و فیلمنامه را از این رویداد سینمایی به دست آورد.

این دوره از جشنواره با نمایش ۴۴ فیلم در بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه و مستند از ۲۸ کشور جهان، از اول تا یازدهم مهرماه ۱۴۰۰ (۲۳ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۱) به صورت آنلاین برگزار شد و با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

فیلم سینمایی گورکن که از امروز وارد شبکه نمایش خانگی شده است، هفته آینده نیز در بخش مسابقه ششمین جشنواره فیلم کالیای اسپانیا و پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی بوفالوی آمریکا به نمایش درخواهد آمد.

گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان از نیمه مرداد در پلتفرم‌ها به صورت آنلاین به نمایش درآمد.

در این فیلم ویشکا آسایش ، حسن معجونی ، مهراوه شریفی‌نیا ، بهنوش بختیاری ، رضا بهبودی ، مهدی حسینی‌نیا ، سیاوش چراغی‌پور ، محمود نظرعلیان ، حمیدرضا محمدی ، محمدامین اسدی ، یدالله شادمانی ، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روایت زنی به‌ نام سوده شریف زادگان است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند