یدو

نمایش ۴ فیلم مخصوص نابینایان در جشنواره فیلم کودک

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم‌های سینمایی «یدو»، «بام بالا»، «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» برای مخاطبان نابینا در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توضیح‌دار شد.

سوینا در دومین سال همکاری با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در سی و چهارمین دوره این رویداد، نسخه ویژه نابینایان چهار فیلم این جشنواره را مناسب‌سازی کرد.

فیلم سینمایی بام بالا به‌ کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، با صدای نازنین مهیمنی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

فیلم سینمایی یکی بود یکی نبود ساخته مرضیه منصوری با صدای رویا فلاحی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

محدثه واعظی‌پور متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی بام بالا و یکی بود یکی نبود را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو فراز انجام شده‌ است.

همچنین فیلم‌های سینمایی‌ یدو ساخته مهدی جعفری و خبرنگار ساخته ابراهیم فروزش نیز با صدای محسن بهرامی، بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون توضیح‌دار شد.

پژمان تیمورتاش متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی یدو و خبرنگار را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو آکورد انجام شده‌ است.

یکشنبه ۱۸ مهرماه، ساعت ۱۷ فیلم سینمایی‌ یدو و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی بام بالا و سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ فیلم سینمایی یکی بود یکی نبود و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی خبرنگار در سالن شماره ۳ سینما فرهنگ برای مخاطبان نابینا اکران می‌شوند.

دو فیلم خبرنگار و یکی بود یکی نبود علاوه بر اکران در سالن سینما، در پلتفرم‌های میزبان فیلم‌های جشنواره نیز پخش خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند