اکران

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک در مشهدمقدس اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: با رایزنی‌های صورت گرفته، فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک در مشهدمقدس اکران می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان چندسالی است که به میزبانی اصفهان برپا می‌شود و در سال‌های اخیر نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

اتفاق مبارکی که امسال به واسطه بهبود نسبی وضعیت کرونا در مشهد مقدس رخ داده این است که قرار است تعدادی از فیلم‌های منتخب این جشنواره در مشهد و به میزبانی پردیس هویزه اکران شود.

جواد روشندل؛ معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این زمینه گفت: ۱۰ فیلم از آثار سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فیلم‌های انتخاب شده از این جشنواره برای اکران در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس مربوط به بخش ایران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این فیلم‌ها در دو نوبت ۱۷ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۱ ویژه کودکان و نوجوانان در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس به نمایش درآید.

وی ادامه داد: فیلم‌های «پسران دریا، یدو، لیپار، داستان‌های هزار و یک روز، بام بالا، برزنگی، بلیت، شهر گربه‌ها، میان صخره‌ها» و پویانمایی‌ها و فیلم‌های کوتاه «آی دی، دوچرخه باز، بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر ستارگان زیر باران، برای بار دوم، درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون، عملیات طبقه دوم، منم سمیرا، وادیار» در مشهد اکران خواهد شد.

روشندل تصریح کرد: قرار است این فیلم‌ها فقط برای کودکان و نوجوانان و به صورت رایگان در پردیس سینمایی هویزه به نمایش درآید. همچنین کارگاه‌های آموزش فیلمسازی و نقد و بررسی فیلم‌های نمایش داده شده نیز در بین دو نوبت نمایش برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند