حسن نجم‌آبادی

«آپارات» به جشنواره آمریکایی رفت

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم کوتاه «آپارات» ساخته حسن نجم‌آبادی به جشنواره‌ای در آمریکا راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم آبادی در ادامه حضورهای بین‌المللی خود به یازدهمین جشنواره Gold Coast آمریکا و یازدهمین باشگاه نمایش جشنواره Cinekid هلند راه یافت.

جشنواره Gold Coast ( ساحل طلا ) در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده و تاکنون میزبان ستارگان متعدد هالیوود از جمله ایزابلا روسلینی، هیو گرانت، ادوارد برنز، باز لورمن، بروس درن، لو دایموند فیلیپس، فیلیسیا رشاد، پل سوروینو و… بوده است.

این جشنواره هر ساله با هدف تأثیر هنر و سینما از ۱۰ تا ۱۷ اکتبر برابر با ۱۸ تا ۲۵ مهر در نیویورک برگزار می‌شود.

آپارات همچنین در یازدهمین باشگاه نمایش جشنواره Cinekid هلند حضور دارد.

باشگاه نمایش Cinekid یک پلتفرم آنلاین فقط برای متخصصان حرفه‌ای فیلم از سرتاسر جهان از جمله شبکه‌های تلویزیونی( YLE,BBC,HRT,RAI,KIKA,VRT,ZDF,NRK,SVT,BNT,NDR,PAKApaka ,PBS kids و..) ، پخش کننده‌های حرفه‌ای فیلم و مدیران جشنواره‌های ( برلیناله، زلین، جیفونی، باف، جونیور فست، باستر و…) است.

باشگاه نمایش Cinekid با در اختیار قرار دادن مجموعه‌ای از فیلم‌های کودک و نوجوان برای مهمانان خود که هر ساله بیش از ۵۰۰ متخصص حرفه‌ای فیلم از بیش از ۴۰ کشور دنیا هستند، فیلم‌ها را هر ساله از ۱۳ اکتبر تا ۳۱ دسامبر برابر با ۲۱ مهر تا ۱۰ دی ماه در یک پلتفرم کاملاً خصوصی و رمزگذاری شده برای این متخصصان به نمایش می‌گذارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند