قم

اکران فیلم های جشنواره کودک در قم

به گزارش ردکارپت فیلم: برنامه اکران فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم اعلام شد.

سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با اصفهان و تعدادی از استان‌های کشور در قم نیز برگزار می‌شود.

فیلم‌های این رویداد سینمایی در حالی امسال به روی پرده می‌رود که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی اکران شده بود.

اکران ۱۰ فیلم‌ جشنواره کودک و نوجوان از روز جمعه ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک به میزبانی سینما ونوس آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

در روز جمعه ۱۶ مهرماه، دو فیلم «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی و «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری در ژانر نوجوان به ترتیب در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ به روی پرده می‌رود.

همچنین دو فیلم «لیپار» به کارگردانی حسین ریگی و «داستان‌های هزار و یک شب» به کارگردانی حبیب احمدزاده در روز شنبه ۱۷ مهرماه اکران می‌شود.

علاقه‌مندان به ژانر کودک می‌توانند در روز یکشنبه ۱۸ مهرماه به تماشای دو فیلم «بام بالا» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و «برزنگی» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی بنشینند.

«بلیط» به کارگردانی مرتضی رحیمی در ژانر نوجوان و «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی دو فیلم دیگری هستند که در جریان اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در روز دوشنبه ۱۹ مهرماه به روی پرده سینما ونوس می‌روند.

در روز پایانی این جشنواره نیز دو فیلم «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبداللهی و «ترانه‌های پدرانه» به کارگردانی محمد بصیری در ژانر کودک و نوجوان اکران می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود اکران فیلم‌های این جشنواره برای کودکان و نوجوانان استان قم رایگان است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند