افشین هاشمی

نمایش فیلم «پسران دریا» در جشنواره سینه کید هلند

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی و حسین قاسمی‌جامی در تازه‌ترین حضور جهانی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم سینه کید هلند به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی پسران دریا در بخش کتابخانه ویدئویی Screening Club سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینه کید در آمستردام هلند به نمایش در می‌آید.

این فیلم پیش‌تر در بخش پانورامای جشنواره شانگهای به نمایش در آمده بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم سینه کید از تاریخ ۱۳ اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۱ مهر تا ۱۰ دی ۱۴۰۰) در کتابخانه ویدئویی این جشنواره در دسترس برنامه‌ریزان جشنواره‌های معتبر جهانی و همچنین پخش‌کنندگان و خریداران بین‌المللی حوزه سینمای کودک و نوجوان قرار می‌گیرد.

فیلم پسران دریا به کارگردانیِ افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی امسال در بخش مسابقه ملی و بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت کرده و در بخش ملی در سه رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه نامزد شده است.

تهیه کنندگیِ فیلم پسران دریا را بهروز نشان بر عهده دارد و فیلم، محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

در این فیلم هنرمندانی چون مونا فرجاد ، یاسین حبیب پور ، منیب بزرگ زاده ، پیام امیرعبدالهیان ، علی بحری ، آیسان حداد و حسن خلدون ایفای نقش کرده اند.

پسران دریا داستانی درام و اجتماعی دارد که در جنوب کشور اتفاق می‌افتد. ملودرامی با بازی بازیگران نوجوان جنوبی به همراه با بازیگران مطرح سینما و تلویزیون.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند