رضا یزدانی

رضا یزدانی برای «سرجوخه» خواند

به گزارش ردکارپت فیلم: رضا یزدانی تیتراژ سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی را خواند.

«تنهام نذار رفیق» با شعری از حسین سلیمانی توسط بهروز پایگان تنظیم شده و یزدانی نیز خوانندگی و آهنگسازی آن را برعهده دارد. او پس از «خانه امن» و «ترور خاموش» سومین همکاری خود را با صفری و معظمی تجربه می‌کند.

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» که تولید آن به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور پیگیری می‌شد، آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آن‌ها در سریال رسانه‌ای شده است و در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند