فضای مجازی

دیده شدن «گیسوم» برایمان در اولویت بود

به گزارش ردکارپت فیلم: سعید سعدی با اشاره به اینکه در شرایط حاضر انتظار چندانی برای فروش فیلم‌ها وجود ندارد تأکید کرد که دیده شدن «گیسوم» در اولویت بود که با تبلیغات در فضای مجازی استقبال نسبتاً خوبی از این فیلم صورت گرفت.

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «گیسوم» اظهار داشت: فیلم سینمایی «گیسوم» در شرایطی اکران شد که سینماها وضعیت خوبی نداشتند و البته همه فیلم‌‌هایی که با «گیسوم» اکران شدند هم همین شرایط را داشتند و وقتی شیوع کرونا وضعیت خاصی به وجود آورده نمی‌توان انتظار و توقع چندانی برای فروش فیلم داشت و ما هم از این مسئله مطلع بودیم و با این اطلاع فیلم را اکران کردیم.

سعدی خاطرنشان کرد: فروش بهتر فیلم‌ «گیسوم» و دیگر فیلم‌ها در این شرایط وابسته به تبلیغات گسترده‌تر است که با هزینه‌ بالای تبلیغات این امکان برای ما فراهم نبود و ما فقط سعی کردیم تبلیغات را در صفحات مجازی با اخبار مختلف و تیزرها دنبال کنیم تا از این طریق اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت بگیرد.

او افزود: متأسفانه امروز در سینمای ایران شرایطی فراهم است که معمولاً فیلم‌ها با عدم بازگشت سرمایه اکران می‌شوند. توقع ما این بود که در این شرایط فیلم را به هر شکل اکران کنیم تا دیده شود که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دادیم. برای ما دیده شدن «گیسوم» بسیار مهم‌تر از این بود که این فیلم در کنج طاقچه باقی بماند تا شاید زمانی مناسب برای اکرانش فراهم شود.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: مدت اکران «گیسوم» را سینماداران تعیین می‌کنند و تا زمانی که فیلم‌های جدید اکران نشوند و این فیلم بتواند فروش داشته باشد اکران آن ادامه دارد. برای اکران آنلاین نیز مشغول رایزنی با پلتفرم‌ها هستیم. پلتفرم‌ها شرایط خاص خود را دارند و باید ببینیم که چه شرایطی تعیین می‌شود تا به زودی این فیلم به صورت آنلاین در پلتفرم‌ها قرار بگیرد.

گفتنی است؛ «گیسوم» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی نوید به‌تویی محصول سال ۱۳۹۹ است. پگاه آهنگرانی ، رضا داوودنژاد و مارال بنی‌آدم بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند