سرقت پول

انتشار تازه‌ترین تصاویر از فصل جدید «سرقت پول»

به گزارش ردکارپت فیلم: نتفلیکس تصاویر و تریلر جدید از بخش دوم فصل تازه سریال «سرقت پول» را منتشر کرد.پلتفرم اینترنتی پخش فیلم و سریال نتفلیکس، امروز تریلر رسمی فصل پنجم از سریال اسپانیایی و پرطرفدار «سرقت پول» را منتشر کرد که در تاریخ ۳ دسامبر به صورت جهانی در این سرویس استریم پخش خواهد شد.

این پنج قسمت پایانی، پایان سرقت را به نمایش خواهند گذاشت. بخش اول از فصل پنجم که شامل پنج قسمت نیز بود، در نتفلیکس در ۳ سپتامبر عرضه شد.

الکس پینا، خالق این مجموعه جذاب و پرطرفدار گفت: زمانی که شروع به نوشتن فصل ۵ در بحبوحه همه‌گیری کرونا کردیم، احساس کردیم که باید آنچه را که از فصل ده قسمتی انتظار می‌رفت، تغییر دهیم و از هر ابزاری که می‌توانیم برای ایجاد حس پایان فصل یا پایان سریال در سریال استفاده کنیم.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم در یک ژانر بسیار تهاجمی کار کنیم و باند (The Gang) را لبه پرتگاه قرار دهیم. در بخش دوم از این فصل، بیشتر به موقعیت عاطفی شخصیت‌ها می‌پردازیم.

در این سریال، یک باند خلافکار بیش از ۱۰۰ ساعت در بانک اسپانیا محاصره شده اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند، اما تاریک‌ترین لحظه آنها پس از مرگ یکی از اعضای گروهشان است. شخصیت پروفسور برای اولین بار نقشه‌ای برای فرار ندارد. درست زمانی که به نظر می‌رسد هیچ چیز دیگری نمی‌تواند اشتباه پیش برود، دشمنی وارد صحنه می‌شود که بسیار قدرتمندتر از هر چیزی است: ارتش. پایان بزرگترین دزدی تاریخ نزدیک است و آنچه به عنوان یک سرقت آغاز شد، به یک جنگ تبدیل خواهد شد.

در ادامه می توانید جدیدترین تصاویر سرقت پول را ببینید:

تصاویر جدید سریال «سرقت پول» منتشر شد

تصاویر جدید سریال «سرقت پول» منتشر شد

تصاویر جدید سریال «سرقت پول» منتشر شد

تصاویر جدید سریال «سرقت پول» منتشر شد

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند