قهرمان

ساختِ نسخه جدید «جان ویک»

به گزارش ردکارپت فیلم: موفقیت دنیای «جان ویک» موجب شده تا یک قهرمان زن به تکرار ماجراجویی‌های کیانو ریوز بپردازد.

شبکه ای‌بی‌سی قصد دارد نسخه‌ای زنانه از «جان ویک» بسازد. این پروژه به نام «کندی‌گرم» درامی جاسوسی از درک کولستاد خالق «جان ویک» است.

فیلمنامه این فیلم را کیتی استون و دیوید دیچ نوشته‌اند که تجربه نویسندگی برای بازی‌های معروف اکشن «اسپلینتر سل» و «کال آف دیوتی» را در کارنامه دارند.

«کندی‌گرم» حول محور یک شخصیت محلی باهوش می‌گذرد که متوجه می‌شود سی‌آی‌ای وارد محله‌اش در لاس وگاس شده و استعدادهای وی دقیقاً به درد این سازمان می‌خورد. با وجود اینکه روش‌های غیرمعمول او باعث ایجاد چالش‌هایی برای تیم می‌شود، آن‌ها در راستای هدفی مشترک فعالیت می‌کنند.

استون و دیچ علاوه بر نوشتن فیلمنامه مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را هم دارند و در این کار با کولستد، لارا لوییس، کریستی تورنتو و استفانی نونان از شرکت ربل میدیا همراه می‌شوند. استودیوی سازنده فیلم تلویزیون بیستم متعلق به دیزنی خواهد بود.

کولستد مجموعه فیلم‌های «جان ویک» را خلق کرد و از دیگر پروژه‌هایش می‌توان از فیلم «هیچ کس» و درام «فالکون و سرباز زمستان» محصول مارول و دیزنی نام برد.

او به تازگی کار فیلمبرداری پروژه درام اکشن «پرنسس» محصول سرویس استریمینگ هولو را در همراهی با جویی کینگ به پایان برده و در حال حاضر تهیه‌کننده اجرایی فیلم اسپین‌آف «جان ویک» با عنوان «کانتیننتال» است.

این یکی از چند پروژه‌ای است که پس از موفقیت «جان ویک» ساخته می‌شود. اوایل هفته اعلام شد آنا د آرماس در حال مذاکره است تا به فیلم «بالرینا» بپیوندد که داستان یک آدمکش زن را در دنیای «جان ویک» تعریف می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند