مهدی یوسفیان

نمایش «کاتلین» از ۱۹ آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش ردکارپت فیلم: مهدی یوسفیان کارگردان نمایش «کاتلین» درباره ویژگی های این اثر نمایشی و سختی‌های تئاتر کار کردن در شرایط کرونا توضیحاتی ارائه داد.

مهدی یوسفیان نویسنده، طراح و کارگردان نمایش «کاتلین» که به زودی اجرای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند درباره این اثر نمایشی گفت: نمایش «کاتلین» اقتباسی از نمایشنامه «کنتس کاتلین» نوشته ویلیام باتلر ییتس است که از ۱۹ آبان ماه اجرای خود را آغاز می کند. داستان نمایش در دهکده ای می‌گذرد که درگیر قحطی شدید شده و مردم چیزی برای خوردن ندارند در این زمان شیاطین وارد دهکده می‌شوند و شروع می‌کنند در ازای پول روح انسان ها را می‌خرند.

وی ادامه داد: داستان «کاتلین» شباهت زیادی به حال و هوای این روزای ما دارد و مخاطبان با دیدن نمایش با اثر همذات پنداری زیادی خواهند کرد. کاتلین شخصیت اصلی داستان نمایش یک زن است که به عنوان قهرمان برای آزادی مردم تا آخرین لحظه می جنگد …

وی درباره سختی های آماده کردن نمایش در دوران کرونا بیان کرد: برای آماده سازی نمایش از جهات بسیاری اذیت شدیم و متاسفانه بچه های گروه ۲ بار در آستانه اجرا، دچار بیماری کرونا شدند و کار به تعویق افتاد. تا امروز نیز حمایتی از نمایش نشده است در حالی که متوقف شدن چند باره نمایش لطمه زیادی از لحاظ مالی به ما وارد کرده است.

وی در پایان صحبت هایش درباره حضور پررنگ هنرمندان جوان تئاتر در این عرصه در شرایط کرونا گفت: کار کردن در این شرایط مخصوصا کارگردانی بسیار سخت و دشوار است و می توان گفت برای جوانانی در سن و سال من به نوعی دیوانگی محسوب می شود تا جایی که در برخی مواقع از ادامه کار پشیمان می شویم اما خوشبختانه من در کنارم افراد حرفه ای داشتم که در این مسیر به من کمک زیادی کردند. برای اجرای این نمایش زحمت زیادی کشیده شده است و امیدوارم مخاطبان از دیدن اجرا لذت ببرند چون گروه همه تلاششان را کرده اند که نمایشی متفاوت در دوران کرونا به صحنه ببرند.

نمایش «کاتلین» از ۱۹ آبان تا اول آذر ماه ساعت ۲۰:۴۵ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد میزبان مخاطبان خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند