موزیکال

درخواست طرفداران فیلم موزیکال «شرور» از تهیه‌کنندگان آن

به گزارش ردکارپت فیلم: طرفداران فیلم‌های موزیکال از تهیه‌کنندگان «Wicked» درخواست کردند تا جیمز کوردن، مجری تلویزیونی را برای این فیلم انتخاب نکنند.

طرفداران از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی موزیکال موفق «Wicked» (شرور) درخواست کردند تا جیمز کوردن، مجری برنامه تلویزیونی «Late, Late Show» را برای بازی در این فیلم انتخاب نکنند.

در این درخواست نامه استودیوی سازنده این فیلم (یونیورسال) به صورت مستقیم مورد خطاب قرار گرفته و تا کنون بیش از ۲۱ هزار امضا جمع شده است. در این نامه آمده است: جیمز کوردن به هیچ وجه در حد و اندازه فیلم «Wicked» نیست.

پس از اعلام خبر بازی سینتیا اریوو و آریانا گرانده در این فیلم، جیمز کوردن در روز‌های آخر هفته ترند شبکه‌های اجتماعی شد. این مسئله از حضور همزمان کوردن در بسیاری از پروژه‌های موزیکال از جمله «گربه‌ها» اثر تام هوپر، «پرام» اثر رایان مورفی و «در جنگل» اثر راب مارشال و همچنین، «سیندرلا» است.

این خشم و نفرت از کوردن پس از پخش کلیپی از این مجری برای تبلیغ فیلم «سیندرلا» که تهیه‌کننده این فیلم هم بود نشأت می‌گیرد.

فیلم موزیکال «Wicked» از سال ۲۰۰۴ در استودیوی یونیورسال و پس از فروش میلیارد دلاری آن در برادوی کلید خورد. این فیلم با کارگردانی جان ام چو ساخته خواهد شد و مرحله تولید آن در ژوئن ۲۰۲۲ در انگلستان آغاز خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند