موسیقی پاپ

دوستی و همکاری دیرینه داوود حیدری و مهدی سپهر

به گزارش اختصاصی ردکارپت فیلم:  روز ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰ پس از ۲۰ سال انتظار از آلبوم جدید مهدی سپهر، خواننده پیشکسوت سبک موسیقی پاپ بنام “صدای پای عشق” با حضور جمعی از دوستان، خوانندگان و خبرنگاران رونمایی شد.

آلبوم “صدای پای عشق” با تنظیم نوید سپهر و آهنگسازی مهدی سپهر، خواننده این آلبوم در ده ترک به بازار عرضه و هم اکنون از طریق سایت های موسیقی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در حاشیه نشست مطبوعاتی آلبوم جدید این خوانند، داوود حیدری از خوانندگان پیشکسوت و بنام کشور و از دوستان نزدیک وی، اظهار داشت:

من و آقای سپهر در طی سال هایی که با هم دوست هستیم کارهای مشترکی انجام داده ایم که برخی از آن ها پخش و برخی از آن ها هم اجازه پخش نگرفته اند و آخرین کار تصویری هم که انجام داده ایم بازخوانی کار استاد بدیع زاده به نام “شد خزان” بود که من به همراه سپهر و حصیری به صورت سه صدا آن را اجرا کرده ایم.

حیدری درمورد قدمت دوستی خود با مهدی سپهر، گفت:

دوستی من با سپهر به ۴۵ الی ۵۰ سال پیش برمی گردد. زمانی که تازه وارد عرص موسیقی شده بودیم و از همان زمان این دوستی را شکل داده ایم که تا به امروز هم ادامه دارد.

وی درمورد مشکلات و موانعی که در راه فعالیتشان با آن روبه رو شده اند، گفت:

من از دوران قبل انقلاب تا به امروز دو آلبوم به صورت فردی منتشر کرده ام که باید بگویم بجز سپهر، همه ما با مشکلاتی در طی سال های فعالیتمان روبه رو بوده ایم و در ادوار مختلف افرادی موانعی را برایمان ایجاد کرده اند تا نگذارند ما به فعالیتمان ادامه دهیم؛ هرچند که باوجود تغییر شرایط پس از انقلاب ما خودمان را با اوضاع جدید جامعه وفق دادیم چراکه هنرمند باید با مردم پیش برود اما باز هم زمان هایی با مشکل مواجه شده ایم.

خواننده پیشکسوت در جواب به این سوال که آیا این موانع سبب دلسردی شما و هم دوره‌ای هایتان شده است یا خیر، اظهار کرد:

این موانع بی اثر نبوده است اما هیچوقت سبب دلسردی من و یا دیگر همکارانم در این عرصه نشده است و با وجود همه این مسائل به راهمان ادامه داده ایم چراکه هنر چیز ذاتی است وهیچوقت نمی شود آن را کنار گذاشت و به نوعی روح ما با هنر عجین شده است.

حیدری در مورد ادامه همکاری مشترک خود با سپهر، عنوان داشت:

اگر خودشان دوست داشته باشم من مایلم که دوباره با سپهر که دوستی قدیمی هم با یکدیگر داریم همکاری مشترکی داشته باشم.

وی درمورد آلبوم “صدای پای عشق” از مهدی سپهر، بیان کرد:

من همیشه عاشق صدای سپهر بوده و هستم و چه در انتشار این آلبوم و چه کارهای دیگر از ایشان حمایت معنوی کرده ام و پشت او بوده ام زیرا سپهر یکی از خوانندگان پیشکسوت و بزرگی هستند که باید قدرش را بدانیم.

خبرنگار گزارش: محیاکشاورز

عکاس و فیلمبردار گزارش: امیررضا طباطبایی/ مهدی فرهادی فر

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند