اکشن

«کلیفورد» رکورد زد

به گزارش ردکارپت فیلم: یک فیلم کودکان فروش خوبی در آمریکای شمالی داشت اما گیشه هنوز در تسخیر فیلم‌های ابرقهرمانی و اکشن است.

فیلم «کلیفورد، سگ بزرگ قرمز» توانست در نخستین روزهای اکرانش در باکس آفیس آمریکای شمالی فروشی بیش از حد انتظار داشته باشد و «ونوم ۲» به فروش خود ادامه داد تا جایگاهش را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین دوران پاندمی حفظ کند.

انتظار می‌رود فیلم «کلیفورد» که چهارشنبه هم در سینماها و هم در سرویس استریمینگ پارامونت پلاس اکران شده بود، تا پایان یکشنبه پس از اکران در ۳۷۰۰ سینما ۲۰ میلیون دلار بفروشد.

البته با این فروش خوب هم این فیلم پشت سر «ابدی‌ها» محصول مارول و دیزنی قرار می‌گیرد که تخمین زده می‌شود فروش آخر هفته دوم اکران خود را به ۲۷ میلیون دلار از ۴۰۹۰ سینما برساند و در نتیجه پس از پایان ۱۰ روز حضور در گیشه‌ها ۱۱۸.۴ میلیون دلار در آمریکا و کانادا بفروشد.

«کلیفورد» اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کودکان محبوب نورمن بریدول درباره زنی نیویورکی به نام امیلی است که یک شبه قد توله سگ کوچک جدیدش به بیش از ۳ متر می‌رسد.

در باکس آفیس آمریکای شمالی، «تل‌ماسه» رتبه سوم خود را حفظ کرد و پس از آن هم جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» قرار گرفت که انتظار می‌رود از مرز ۱۵۰ میلیون دلار فروش عبور کند.

قسمت دوم «ونوم» در رتبه پنجم جا می‌گیرد اما تا پایان امروز فروش خود در آمریکا و کانادا را از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر می‌برد و به این ترتیب تبدیل به دومین فیلمی می‌شود که این کار را در دوران پاندمی انجام داده است. در سطح جهانی، فروش «ونوم ۲» از مرز ۴۳۰ میلیون دلار می گذرد.

فیلم دیگری که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروخته «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» محصول مارول است. انتظار می‌رود این فیلم در پایان این آخر هفته فروش خود را به ۲۲۴.۴ میلیون دلار برساند و البته از طریق سرویس استریمینگ دیزنی پلاس هم پخش شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند